בניית רשת קשרים עסקיים מתחילה כאן

בניית המותג שלך כעסק מוביל בתחומו

הוובינר נבנה בהתאמה לעסקים שזקוקים ליד מכוונת בכל הנוגע לשיווק מעשי, מקדם ומוכח תוצאות

חשיפת העסק שלך למאות ואלפי לקוחות פוטנציאלים

אציג לך שיטות שונות למיקסום החשיפה, העוצמה והבמה הייחודית שפרוסות בפני כל בעל עסק לקידום ופרסום אורגני

אימון יכולות טכניות

 

 נלמד פרקטיקה טכנולוגית בשיווק. הוובינר מתאים גם למי ששפת הטכנולוגיה זרה לו

שיתופי פעולה מניבים לעסק שלך עם קולגות נוספים בתחומך

יישום החומר הנלמד מייצרת שיתופי פעולה פוריים ומניבים ומאפשרת לך במה ייחודית ומכובדת להגעה לקהל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, בכמות רחבה

לימוד, יישום והגדלת חשיפה

נלמד אילו פעולות שיווק עלינו לבצע ועל אילו כדאי לוותר ואיך ליישם עם  דוגמאות  מהשטח

הגדלת רשימת התפוצה והגדלת ההכנסות בעסק שלך

נלמד על בניית קהילה ונגדיל  את רשימת התפוצה שלך בלקוחות פוטנציאלים, שחלקם יהפכו ללקוחות משלמים לעסק שלך

מה אנחנו הולכים ללמוד תכל'ס

שיווק ברשת

  • שיווק אורגני – איך לשווק אורגנית ברשת ומה ההבדל בין אורגני לממומן?
  • שיווק בוידאו – איך לשווק וידאו בפייסבוק ואיך לשווק וידאו ביוטיוב? 
  • שיווק ברשתות החברתיות – איך לשווק בכל אחת מהרשתות בצורה נכונה?

שיווק ברשימות תפוצה

  • איך בונים רשימת תפוצה לאלפים תוך זמן קצר וללא פרסום ממומן?
  • איך מתחזקים רשימת תפוצה ומוכרים לה שירותים ומוצרים באופן שוטף?

שיתופי פעולה עסקיים

  1. סוגים שונים של שיתופי פעולה
  • מהו שיתוף פעולה עסקי ולמה בכלל כדאי לבצע שת”פ?
  • היכן לאתר שיתופי פעולה
  • הצ’ק ליסט לביצוע שת”פ עסקי מניב תוצאות
  • Do’s & Don’ts בשיתופי פעולה
  1. איך בוחרים שיתוף פעולה שמקדם את העסק
  2. טעויות שבעלי עסקים עושים בקיום שיתופי פעולה
  3. סימולציות פנייה לשת”פ עסקי מדויק

 

ייחודיות התהליך

פרקטיקה

הסמינר מלווה בפרקטיקה, בכלים וטכניקות חדשניות מעולם השיווק, ובגישה חדשה שהופכת מבוקשת, וכבר עזרה לעשרות בעלי עסקים להפוך למותגים.

אינטימיות וזמינות

התהליך הוא אינטימי וקבוצתי קטן. לכל משתתף מוענק יחס אישי, מענה לשאלות, התייעצות, שיתוף דילמות ויחס תומך.

מיקוד התהליך

מדובר בסמינר ממוקד מלא כלים יישומיים להתקדמות יעילה, וכולל חומר מעשי להגברת המודעות להכרה כמומחה והגברת המותג שלך.

קבוצתיות

נפגש בסביבה עסקית רצינית ומקצועית ונעשיר אחד את השני מעבר לידע והכלים הלימודיים באמצעות דיוק בחלק המעשי שהוא החלק השני של הסמינר.

לקוחות מספרים...

שיווק דיגיטלי מוכר

נלמד שיטות שונות לשיווק דיגיטלי ואיך למקסם תוצאות לטובת קידום והצלחת הפעילות העסקית

שיווק אורגני חווייתי

רשימות תפוצה, וובינרים ואקדמיות מומחים דיגיטליות – הם כלים שמרבית בעלי העסקים לא מכירים ולא משתמשים בהם.
באמצעות תכני הקורס, נחשפים לכל הכלים, לומדים איך להשתמש בכל אחד, כך שיקדמו את המהפכה העסקית שלך.

שיווק פסיכולוגי מדויק

בקורס אציג דוגמאות לתוכן שמוכר, בהיבטים העמוקים יותר של השיווק ואיך לגרום לקהל הרלוונטי לעקוב אחריך ולהפוך ללקוח תוך זמן קצר.

 

נעים מאוד, דקלה אפשטין – קונקטורית עסקית. מחברת בין עסקים להצלחות.

בוגרת תואר שני בשיווק ומנהל עסקים, בעלת מעל 15 שנות ניסיון בתחום השיווק ויחסי ציבור. בשנים האחרונות עוזרת לבעלי עסקים לזכות בהכרה בתחומם, ליצור תנועה רעננה של לקוחות חדשים ומדויקים לעסק שלהם ולמצב את עצמם כאוטוריטה בתחומם.

בעלת ניסיון רב בשיווק אוף ליין ואון ליין ובעזרת הידע שצברה מעניקה לבעלי עסקים הכרה וחשיפה עצומה לקהלים ממוקדים של לקוחות פוטנציאליים בהיקפים גדולים.

דקלה ייסדה את עולם פאנלי חשיפת המומחים הנחשבים היום לפאנלי המומחים הדיגיטליים המובילים בישראל! ומאז שדרגה את שירות בניית קהילות ורשימת תפוצה לשירות – “הבמה הדיגיטלית” המתקדם בישראל.
עד היום הפיקה מעל 200 ועידות ובמות דיגיטליות רבות משתתפים, בהם השתתפו מעל 500 בעלי עסקים מומחים בתחומם, שלתכנים שלהם נחשפו קרוב ל – 100,000 לקוחות פוטנציאלים! ולרשימת התפוצה שלהם נרשמו אלפי לקוחות חדשים.

שאלות נפוצות

למה לי לבנות רשת קשרים עסקיים?

מי שמרגיש שהגיע זמנו לגדול, להגדיל את החשיפה, להפסיק להסתמך על שיטות שיווק בודדות, ומעוניין להגדיל את כמות הלקוחות וליצור שירותים נרחבים יותר, זה המקום, זה הזמן והתכנית המדויקת עבורו. 

 

למי מיועד הסמינר?

הסמינר מיועד לבעלי עסקים שבאים ללמוד, לעבוד וליישם.
למאמנים, יועצים, מטפלים, יזמים, בעלי עסקים שעדיין לא מצאו את דרך המלך להגיע לקהלי יעד גדולים ומדויקים ורוצים לקבל כלים מתקדמים  על עולם השיווק הדיגיטלי.
וכמובן – לבעלי עסקים שמבינים שבניית רשת קשרים עסקיים עניפה היא הדרך הנכונה להביא לקוחות מדויקים לעסק.

עם מה אצא בתום היום הזה?

היכרות עם בעלי עסקים נוספים מהתחום שלך שירצו לקיים איתך שיתוף פעולה שירחיב לך את מעגל הקשרים העסקיים. באמצעות יישום התכנים מתקבלת תנועה גדולה של מתעניינים בשירותים השונים של בעל העסק וכפועל יוצא גם מכירות רבות יותר לעסק.

מה נדרש ממני?

עשייה ומוכנות לגדול. לאורך היום אתן לך משימות לביצוע בצורה ברורה ופרקטית, ובעיקר, נדרש ראש פתוח ומוכנות להגיע למפגש, ללמוד וליישם.

 

 

איך כמות הלקוחות שלי תגדל?

בעקבות יישום הכלים הפרקטיים בתהליך, מהר מאוד הופכים למוכרים יותר ובעקבות כך החשיפה גדלה ומביאה עמה עוד ועוד לקוחות ומתעניינים.

היכן ומתי נערך הסמינר?

הסמינר מועבר בצורה דיגיטלית באמצעות המחשב הביתי ויועבר בשידור חי ביום ג’ 21.1 בין השעות 10:00 ל – 12:00

 

האם אלמד איך לקיים שיתופי פעולה עסקיים בתום המפגש?

הסמינר כולל סימולציות והסברים על אופן פנייה לשיתופי פעולה כך שבסיומו מקבלים כלים על סוגים שונים של שיתופי פעולה, טעויות נפוצות ואיך נכון לקדם שיתוף פעולה לטובת כל הצדדים.

 

 

 

 

 

 

גישה לשנה לקורס דיגיטלי בנושא - פיתוח רשת קשרים עסקיים
כולל בונוס - סימולציה לפנייה לשותף עסקי בעלות של 347 ש"ח בלבד

כן דקלה, אני רוצה גישה לקורס הדיגיטלי

אישור הרשמה*
גלילה למעלה
דילוג לתוכן