מ – 700 ל – 7500 מנויים ברשימת התפוצה – בשנה

כשפנתה אלי יובל, שמעתי את הייאוש בקולה… ליובל עסק בתחום האימון וקהילה מניבה של 700 נשים המתעניינות בתחום ייעוד והגשמה. יובל כמו כל בעלי עסק, מחפשת כל הזמן דרכים נוסות להגדיל את העוקבים שלה, מחפשת אפיקי שיווק חדשים וכמו רבים אחרים – ניסתה גם כמה שיתופי פעולה עם קולגות בתחום שלה אבל שיתוף הפעולה לא היה מוצלח ולא הניב לקוחות חדשים לעסק. “מה עושים?? אני מבינה שאני צריכה אפיק תנועה נוסף לעסק.. אבל לא יודעת איך מתחילים בחיפוש אחר קהל היעד שלי…ולמה שירצו לעשות שיתוף פעולה דווקא איתי?? מה גם שיש לי רק 700 עוקבות ברשימת הדיוור. זו ממש בדיחה… ביחס לשותפים שיש להם רשימות תפוצה עם 5000 עוקבים ואפילו יותר….”

כל מה שיובל תיארה – הוא ברור ונשמע מאוד הגיוני – כי אם הנכס הדיגיטלי שלנו לא גדול ביחס לאחרים – איך יסכימו לעשות שיתוף פעולה דווקא איתנו?

ישבתי עם יובל לפגישה והצגתי לה דוגמאות של שיתופי פעולה שיכולים להתאים לעסק בסדר גודל שלה, שיש לו נכסים דיגיטלים מועטים ביחס לקולגות בתחום שלה. הרעיון הוא לחשוב מחוץ לקופסא!

ליובל, קהל של נשים בעיקר בין גילאי 25-55. הראתי לה את הדרך איך ליצור נכון לפנות לקולגה לשם הצעה לשיתוף פעולה עם מנטוריות בתחום הבריאות והכושר, תזונה בריאה, סטייליסטיות שלכולן יעד קהל זהה לשלה.
יובל לא ויתרה גם כשבדרך קיבלה הרבה “לא.. הרשימה שלה קטנה מידי… בטח גם לא מניבה מספיק…”
אחרי חודש הפקתי עבורה מגה וובינר ייחודי ומעניין עם עוד 8 מנטורים בתחום הבריאות שממש שמחו על הפנייה אליהם… אחרי חודשיים, הפקתי עבורה ועידה אינטרנטית עם 30 מנטורים גדולים וכך הצלחנו להגדיל עוד ועוד את רשימת התפוצה…

והיום?? היום יובל מחזיקה רשימת תפוצה של 7,500 נשים מאושרות שעוקבות אחרי הניזולטרים שלה בשקיקה ועם הזמן גם הפכו ללקוחות תכנית הליווי שלה…ובימים אלה ממש מחפשת לשכור קליניקה פרטית לטפל בלקוחות שלה.

הסיפור של יובל מוכר לך???
כולנו מחפשים עוד דרכים חדשות ויצירתיות לשיווק השירות / המוצר של העסק.
אנחנו גם מבינים שכלי שיווקי נוסף לפיתוח העסק ולהבאת תנועה נוספת נשען על פיתוח הקשרים העסקיים.

מזמינה אותך לקבל טיפים על סוגים שונים לשיתופי פעולה לעסק שלך.

לוחצים כאן לקריאה.

 

גלילה למעלה דילוג לתוכן