Banner-V7 (2)

מה מחכה לך בכנס?

שפע הדרכות עם תוכן וערך של מומחים שפרצו דרך בתחומם שיחשפו את הכלים, האסטרטגיות והשיטות שלהם ליצירת אוטוריטה ככוכב מוביל ומשפיע בתחומך.
יום שידורים מיוחד שנערך בשידור חי ביום שלישי 22/2/22 כא’ באדר
כל ההקלטות של השידור החי זמינות עבורך לצפייה לזמן מוגבל

רשימת נושאי ההדרכות

רשימת המרצים בכנס

איירין שוורצגלס - יוזמת ומארגנת האירוע

בעלים של חברת טלמרקטינג המבצעת מכירות עבור בעלי עסקים
ובעלים של המותג - קהילה בציק - 30-50 לידים ביום מבלי להוציא כסף על פרסום ממומן!

דקלה מעטוף

ממנפת עסקים באמצעות
"שיטת המשולשים"

אורי בריליאנט

הדרכת בניית אתרים ושיווק באינטרנט

ריקי גוטמן

מומחית לאימייל מרקטינג, משפכים שיווקיים, קורסים, כנסים וכל מה שדיגיטלי

גילי הופט

יועצת עסקית לנשים

זלדה לאה לאוטרדי

להפוך את התשוקה שלך
לעסק משגשג

משה (מוישי) לוינגר

מנכ''ל ובעלים של משרד הפרסום הדיגיטלי סמארט קליק

דקלה אפשטין

אסטרטגית שיווקית. בונת מותגים מצליחים. משווקת דיגיטלית

אנטולי (טוליק) איידלמן
החשדניסטים

יזם דיגיטלי ובעלים של קהילת 'החשדניסטים' ועסקים בדיגיטל

לו"ז ההרצאות

איירין שוורצגלס - יוזמת ומארגנת האירוע

בעלים של חברת טלמרקטינג המבצעת מכירות עבור בעלי עסקים
ובעלים של המותג - קהילה בציק - 30-50 לידים ביום מבלי להוציא כסף על פרסום ממומן!

איירין שוורצגלס – מומחית למכירות, בעלים של מוקד טלמרקטינג ושל מותג לשיווק אורגני – “קהילה בצ’יק”.
איירין מאמינה שכל עסק צריך להגדיל את ההכנסות שלו כל חודש והדרך היחידה לעשות את זה, לא להפסיק לשווק ולמכור!
לכן איירין פיתחה את התוכנית – קהילה בציק – איך לייצר 30-50 לידים ביום מבלי להוציא כסף על פרסום ממומן.

דברי פתיחה + איך לבנות תסריט שיחה מנצח

* תסריט השיחה והמדריך לשימור לקוחות ויצירת לידים הם הנוסחאות להצלחה עבור כל בעל עסק שרוצה להצליח!
* ההדרכה + המתנה של איירין יעזרו לך להגדיל את אחוזי הסגירה ב -70 אחוז לפחות!

דקלה מעטוף

מינוף עסקים

דקלה מעטוף –  ממנפת עסקים באמצעות “שיטת המשולשים” לשיווק אורגני ללא תקציבי שיווק ופרסום גבוהים.
ומנכ”לית איגוד העצמאיות החרדיות.

איך למנף את העסק באמצעות שיווק אורגני וללא תקציבי פרסום

* הצגה עצמית מושלמת
* אריזת המוצר / ידע
* מכירה בכמויות

אורי בריליאנט

הדרכת בניית אתרים ושיווק באינטרנט

אורי בריליאנט – מומחה בהדרכת בניית אתרים ושיווק באינטנרט, ומלמד את אחד הקורסים לבניית אתרי וורדפרס הנפוצים בישראל.

איך לבנות אתר מקצועי ויפייפה ב 30 דקות בלי שום רקע טכני

* מה זה בעצם אתר אינטרנט (מבהחינה הטכנית)?
* איך לבחור מערכת לבניית אתר?
* בחירת אחסון לאתר
* התקנה של מערכת וורדפרס באחסון
* בנייה ראשונית של האתר באמצעות אלמנטור
* הבנת חלקי האתר והניהול שלו
* זוהי לא הרצאה עם שקפים. בהרצאה אנחנו נבנה אתר אמיתי בפועל,
ואתם תוכלו לעקוב צעד צעד ולבנות אתר משלכם

ריקי גוטמן

יוצרת קמפיינים באונליין למגזר החרדי

 ריקי גוטמן – מומחית לאימייל מרקטינג, משפכים שיווקיים, קורסים, כנסים וכל מה שדיגיטלי.

הצ'קליסט למשפך שיווק שעובד

גילי הופט

יועצת עסקית לנשים

גילי הופט –  יועצת עסקית לנשים.
כמטפלת רגשית בעבר וכיועצת עסקית בהווה, גילי פיתחה שיטה לפיתוח העסק אשר מורכבת מ-2 החלקים החשובים בך ובעסק שלך:
החלק המנטלי והחלק העסקי.

גילי מביאה בעלות עסקים להכפלה פי 6 ויותר של ההכנסות שלהן.

למה שיבואו דווקא אלי?
איך להביא לעולם בענק את הייחודיות והבידול שלך

* מהו בידול ולמה הוא חשוב?
* מי אני בכלל?
* 2 המרכיבים החשובים בבידול חזק ונוגע
* נוסחת בידול הזהב

זלדה לאה לאוטרדי

מומחית להגשמה עסקית והזנקה של מאמנות ויועצות

זלדה לאה לאוטרדי- עוזרת למאמנות, יועצות ונותנות שירות להגיע למעל 30 אלף ש״ח כל חודש ללא מאמץ ומתוך קשב אל עצמן

חסמי ההצלחה שלך

* איך למוסס מהשורש את חסמי ההצלחה כדי להרויח מעל 30 אלף ש״ח כל חודש מבלי להתאמץ.
* גלי את הסיבה האמיתית שאין לך מספיק לקוחות ואת לא מרוויחה כמו שאת רוצה

משה (מוישי) לוינגר

מנכ''ל ובעלים של משרד הפרסום הדיגיטלי סמארט קליק

משה (מוישי) לווינגר – מומחה הדיגיטל החרדי – מוישי לוינגר מנכ”ל סוכנות הדיגיטל ‘סמארט קליק’
מוישי הוא פרסומאי חרדי שעשה כברת דרך של עשור בעולם הפרסום השיווק והיח”צ מתמחה בבניית וליווי קמפיינים בדיגיטל לעסקים ותאגידים בעלי שם.
מומחה בתכנון מהלכים דיגיטליים ברשת ובפרט למגזר החרדי, תוך התייחסות לגולשים הכשרים מכל הסינונים (מעל רבע מיליון חרדים ברשת מדי יום).
מוישי הינו מרצה מבוקש לשיווק בדיגיטל, במכללות ללימודי פרסום, שיווק ויח”צ

איך עושים דיגיטל לרבע מיליון חרדים ברשת בלי פייסבוק

* כמה חרדים גולשים באינטרנט וההתפלגות לאינטרנט כשר למהדרין / רגיל
* הכרת הסמטאות והמבואות בדיגיטל החרדי
* כיצד מחליטים איפה נכון לפרסם את הלקוח בדיגיטל החרדי
* האתר מוכן בשעה טובה, מה עכשיו? כיצד ניגשים ומתכננים מסע לקוח בדיגיטל

דקלה אפשטין

אסטרטגית שיווקית. בונת מותגים מצליחים. משווקת דיגיטלית

דקלה אפשטין – ממנפת עסקים בדיגיטל
אסטרטגית שיווקיתבונת מותגים מצליחים. יזמת. מרצה. משווקת דיגיטלית.
בוגרת תואר שני בשיווק, מאמנת שיווקית ועסקית, תחת ידיה עברו עשרות פרויקטים דיגיטליים מצליחים. 

חיה ונושמת שיווק מעל שני עשורים. התמקצעה בעולמות השיווק הדיגיטלי ומתפעלת סוכנות לשיווק ובניית אסטרטגיה לעסקים שרוצים לצמוח ולהקים קהילה משגשגת.

איך לבנות קהילה תוססת ולרתום אותה להשגת היעדים שלנו?

* מה הכי חשוב בניהול קהילה?
* איך הופכים את הקהילה למניבה?
* איך נכון לנהל קהילות מתחומים שונים?
* האם ניהול קהילה מתאימה לכל עסק ולמי שאין חוש טכני?

אנטולי (טוליק) איידלמן
החשדניסטים

יזם דיגיטלי ובעלים של קהילת 'החשדניסטים' ועסקים בדיגיטל

אנטולי מנהל קבוצת פייסבוק גדולה בשם החשדניסיטים, בנושא יזמות עסקית.

איך למכור מוצר שלא קיים?

איירין שוורצגלס - יוזמת ומארגנת האירוע

TOP SALES & MARKETING
ייעוץ ארגוני הדרכה ואימון עיסקי מומחים למכירות בתחום כבר 10 שנים

איירין שוורצגלס – מומחית למכירות, בעלים של מוקד טלמרקטינג ושל מותג לשיווק אורגני – “קהילה בצ’יק”.
איירין מאמינה שכל עסק צריך להגדיל את ההכנסות שלו כל חודש והדרך היחידה לעשות את זה, לא להפסיק לשווק ולמכור!
לכן איירין פיתחה את התוכנית – קהילה בציק – איך לייצר 30-50 לידים ביום מבלי להוציא כסף על פרסום ממומן.

בניית קהילה בצ'יק

* הרצאה פרקטית במיוחד לבעלי עסקים.
* האופן בו ניתן לייצר קהילה עסקית-שיווקית בזמן קצר וללא עלות.
* איירין תלמד אתכם איך לייצר 30-50 לידים ביום מבלי להוציא כסף על שיווק!

ההדרכות זמינות לצפייה לאחר ההרשמה

השידור החי הועבר ביום ד’ 22/2/22 וכל ההקלטות זמינות לצפייה כעת

הדרכות מוקלטות

מדריכים מפורטים

קורסים דיגיטלים

כתבו עלינו

יוזמת ומנחת הכנס

נעים מאוד!

איירין שוורצגלס – מומחית למכירות, בעלים של מוקד טלמרקטינג ושל מותג לשיווק אורגני – “קהילה בצ’יק”.
איירין מאמינה שכל עסק צריך להגדיל את ההכנסות שלו כל חודש והדרך היחידה לעשות את זה, לא להפסיק לשווק ולמכור!
לכן איירין פיתחה את התוכנית – קהילה בציק – איך לייצר 30-50 לידים ביום מבלי להוציא כסף על פרסום ממומן.

הטופס כבר לא זמין.

גלילה למעלה
דילוג לתוכן