הקדמה
- מה זה וובינר ואילו סוגי וובינר קיימים?
- איך שימוש בוובינרים ושידורים חיים הפך להיות כלי מרכזי לשיווק העסק בתקופה זו?
- למה כדאי להתחיל דווקא עכשיו לשווק באמצעות וובינרים ושידורים חיים?
השיטה שלך או העסק שלך צריכים לקבל הרבה יותר הכרה וחשיפה, וברור לך שהגיע הזמן להגיע להרבה יותר לקוחות פוטנציאלים!
הדרך הכי מהירה שמאפשרת לזה לקרות – היא מעבר לשיווק באמצעות וובינרים ושידורים חיים
הדרך לחשוף את העסק שלך והשיטה שלך, במינימום השקעה ובמינימום זמן ולהגיע למאות ואלפי לקוחות מדויקים.
“וובינרים” (הדרכות רשת) מתקיימות באינטרנט, ובה צופים קהלי היעד הרלוונטיים שלך שמגיעים לשידור החי או המוקלט, באמצעות פעולות שיווק כמו שיתופי פעולה, פרסום אורגני, פרסום ממומן, קידום בקבוצות פייסבוק רלוונטיות ועוד.
התגמול שלך הוא מיידי – מאות נרשמים מדויקים שנרשמים ישירות לרשימת התפוצה שלך!
בתקופה האחרונה שבה הפעילות של העסקים ירדה בצורה משמעותית,
שיווק באמצעות כנסים פרונטאליים נסגר בפנינו לחלוטין,
המון בעלי עסקים פונים לבקשת מענה ועזרה לשיווק
באמצעות וובינרים ושידורים חיים.
יש הבנה שהמצב מחייב אותנו לנקוט באמצעים אחרים,
חלקם לא היו מוכרים לנו עד היום, ולא התנסנו בשימוש בהם.
המטרה שלנו בעלי העסקים, כשאנחנו פונים לשיווק באמצעים דיגיטלים –
כמו שידורים חיים (לייבים) או וובינרים, היא להעביר ידע כלשהו לקהל שלנו,
ואף למכור שירות / מוצר לקהל רב בזמן קצר.
ולמה דווקא שידורים חיים?
כי אנשים אוהבים וידאו, ועוד יותר, הם אוהבים ללמוד דברים מועילים,
שיעזרו להם לפתור בעיה כלשהי, או לשפר את חייהם בצורה כזו או אחרת.
הקהל שלנו יהיה מוכן לרכוש מוצרים ושירותים,
שהם מבינים שיכולים לתת להם ערך אמיתי ולעזור להם לפתור את הבעיות שלהם.
כן, גם בתקופות של משבר.
הוובינר עוזר לנו – בעלי העסקים,
להציג ללקוחות הפוטנציאלים את המוצרים והשירותים בעסק,
להראות את הידע שיש לנו בתחום העיסוק שלנו,
וכך ממצב אותנו כאוטוריטות בתחום שלנו.
שיווק באמצעות וובינר ושידורי לייב מייצר לך חשיפה והכרה כמומחה, בזמן קצר ובהיקף רחב בזכות הפורמט הייחודי שלו.
הנסיון שלי מצביע שכל וובינר שמתוכנן מראש יוצר חיבור לקהלי יעד רחבים – כ- 1,500 לקוחות פוטנציאלים מקהל היעד המדויק שלך בכל וובינר - כך אנו מגדילים את החשיפה, העוצמה, האיכות והיתרון היחסי שלך לצד קולגות מהתחום שלך.
כל החומרים שיוצגו בקורס מותאמים במיוחד לעסק שלך ומוצגים בצורה קלה ונוחה ליישום (גם למי שיש לו אתגרים טכניים/טכנולוגיים), כדי לאפשר לך נינוחות מקסימלית ותוצאה מהירה. כל התוכן של הקורס יוצג לך בנוחות מהמחשב הביתי או הסמארטפון.
כקונקטורית עסקית - החזון שלי הוא שכל חברי הקהילה יהנו מחיבורים לקהלי יעד נוספים. ולכן ההשתתפות שלך בקורס מייצרת בסיס לשיתופי פעולה פוריים ומניבים בינך לבין הקולגות שלך, ומאפשרת לך במה ייחודית ומכובדת להגעה לקהל הלקוחות הפוטנציאלים שלך.
נפתחת בפניך האפשרות להיכנס למאגר שיתופי פעולה דיגיטלי וכן בקבוצה ייעודית לשיתופי פעולה - דבר שמייצר חשיפה נוספת ומניבה עם אופציה לפנייה שלך לקולגות נוספים מהתחום שלך ושלהם אליך בכל זמן ובכל שלב בעתיד.
התוצר הישיר של השתתפות ויישום התכנים של הקורס הוא - הגדלה של רשימת התפוצה שלך בלקוחות פוטנציאלים, שעתידים להפוך ללקוחות משלמים לעסק שלך תוך זמן קצר.
הקורס בנוי באופן שבו החזר ההשקעה מתקיים תוך זמן קצר - במידה ומיישמים את התכנים בהתאם להמלצות.
נעים מאוד, דקלה אפשטין – קונקטורית עסקית. מחברת בין עסקים להצלחות!
מרצה מבוקשת לבעלי עסקים בנושאים: שיווק דיגיטלי, שיווק ברשימות תפוצה, שיתופי פעולה עסקיים.
בוגרת תואר שני בשיווק ומנהל עסקים, בעלת מעל 15 שנות ניסיון בתחום השיווק ויחסי ציבור. בשנים האחרונות עוזרת לבעלי עסקים לזכות בהכרה בתחומם, ליצור תנועה רעננה של לקוחות חדשים ומדויקים לעסק שלהם ולמצב את עצמם כאוטוריטה בתחומם.
בעלת ניסיון רב בשיווק אוף ליין ואון ליין ובעזרת הידע שצברה מעניקה לבעלי עסקים הכרה וחשיפה עצומה לקהלים ממוקדים של לקוחות פוטנציאליים בהיקפים גדולים.
1,500 ש”ח + מע”מ בלבד
**השירות אינו כולל את עלות השכרת חדר הוובינר .
במידת הצורך ניתן להשכיר חדר וובינר מאסף אפשטין בעלות נפרדת –
כאן הפרטים ועלויות של השכרת חדר וובינר + בניית אוטומציה לוובינר**
העסק שלך צריך לקבל הרבה יותר הכרה וחשיפה, ומאות לידים חדשים לעסק.
וברור לך שהגיע הזמן להגיע להרבה יותר לקוחות פוטנציאלים –
כאן מצטרפים לחבילה – קורס הדיגיטלי + פגישת הליווי
ועוברים לשיווק באמצעות וובינרים בקלות ובהנאה