ברוכים הבאים לפרויקט הבמה הדיגיטלית
המיוחד לקהל מאמנים ומטפלים בנושא -
שיטות שיווק למלא את הקליניקה שלך

רשימת המנחים והמתנות שהכינו עבורך חברי פאנל המומחים שלנו:

יונית טרנר - איך שימוש בש"יח יעזרו לך להביא יותר לקוחות ולמלא את הקליניקה?

  • אחת השאלות שהכי מטרידות מאמן ומטפל היא: “איך למלא את הקליניקה שלי?”
  • בהרצאה זו תחשפו לשיטה ליצירת שי”ח חדש באימון. שי”ח חדש הביא למהפכה בקליניקה של יונית. אתם, מאמנים ומטפלים שנוגעים בחייהם של אנשים – לכם, חשוב להיתפס כמורי דרך, מצליחנים, מנטורים!
  • אתם רוצים לגרום ליושב מולכם לאפקט ה WOW שאחריו יהנו לספר לכולם על התהליך המועצם שעברו, מכאן הדרך להפניות קצרה והיומן מתמלא בהנאה.

ימית אורבין - איך למלא את הקליניקה באמצעות שיווק אותנטי ולבנות נוכחות מקצועית ברשת האינטרנט?

  • מה חשוב למטופלים לדעת עליכם עוד לפני שהם פונים ויוצרים אתכם קשר?
    (מבוסס על סקר שנערך במכון גיאוקרטוגרפיה בחודש יולי 2019 עבור קהילת “רוח גבית”).
  • מהו המסע הפנימי שעובר המטופל מהרגע בו הוא מזהה בעיה ועד שהוא הופך למטופל שלכם?
  • אילו תכנים כדאי לפרסם בכדי להגיע למטופלים המדויקים לכם ביותר?
  • איך להימנע מהטעות הקריטית שעושים מטפלים רבים ושגורמת להם להשאר עם קליניקה ריקה?

 

דיקלה מור - 5 שלבים מעסק פרונטלי לעסק דיגיטלי מרוויח

  • מהם 5 השלבים של התהליך המלא שעברה הלקוחה שלי (ה-3 כנראה יפתיע אותך מאד), כדי להגיע להכנסה של מאות אלפי שקלים כבר בשנה הראשונה (!) באמצעות מוצר דיגיטלי שהכניסה לעסק?
  • מהי הדרך שבה היא בנתה הצלחה גדולה ממוצר קטן?
  • מה לא עבד לה (כדי שלא תעשו את אותה השגיאה…)

לילך שוסטר - איך הופכים אהבה לשיווק

  • מהי הדרך הפשוטה לבדל את עצמכם משאר בעלי העסקים בתחום שלכם?
  • איך אפשר לדעת איפה אתם מעולים ואיפה כדאי לעצור ולשפר תהליכים?
  • טיפים לשיווק אפקטיבי וטבעי שלא מרגיש כמו מסכה מגרדת או שכפול.
  • איך למצוא מה אתם אוהבים בעסק שלכם ואיך זה קשור לשיווק?

דודו ציזנר - איך להפוך גולשים בפייסבוק ללידים חמים - בצורה אוטומטית ומגניבה!

  • איך להפוך גולשים ומתעניינים בפייסבוק ללידים חמים?
  • איך להשיג יתרון בלתי הוגן בפייסבוק על פני עסקים אחרים בתחומכם?
  • איך נראה תהליך יעיל להחריד (וכיפי) לחימום אוטומטי של לידים בפייסבוק?
  • איך לבנות רשימת תפוצה חדשה – עם למעלה מ-70% פתיחה?
  • למי כל זה מתאים?

צביה אוחיון - למכור בנינוחות - איך לחבר בהצלחה בין הלקוח למוצר שלך

  • למה חשוב שהלקוח ירצה את המוצר שלך?
  • למה כדאי ושווה ללקוח לרכוש את המוצר שלך?
  • כלים שילמדו אותך לחבר בין הצורך של הלקוח לתועלות של המוצר שלך, ויאפשרו לך למכור בביטחון ובהצלחה רבה יותר.

שלומי כהן - איך לייצר סרטוני שיווק מסקרנים, שזוכים לחשיפה ומעורבות גדולה וכמובן לפניות רבות

  • לאילו סוגי עסקים סרטוני תוכן שיווקיים יביאו הכי הרבה תוצאות?
  • איזה סוג תוכן יסקרן את קהל היעד שלך ואיך לייצר המון רעיונות לסרטונים?
  • מה צריך להכיל כל סרטון כדי שהלקוחות הפוטנציאליים שלך יצפו בו עד הסוף?
  • איך להניע את הלקוחות הפוטנציאליים שלך לקחת פעולה?

עידית נעמן - מהם 5 השלבים של משפך התוכן האסטרטגי, ואילו סוגי תוכן חייבים להיות בו?

  • מדוע הפכו בעלי עסקים בכל העולם – בכל גודל ובכל נישה – לכותבי תוכן?
  • מהם 5 השלבים של משפך התוכן האסטרטגי?
  • אילו סוגי תוכן חייבים להיות בכל משפך תוכן אסטרטגי?
  • איך למנף את משפך התוכן לספירלה שיווקית שמזרימה לקוחות משלמים על אוטומט?

אירה דותן וגליה דונת לויטן - א"ב של משפך אפקטיבי למתחילים

  • 5 השאלות לגיבוש אסטרטגיה למשפך אפקטיבי (+ שאלה בונוס)
  • השלבים אותם עובר כל לקוח בדרך לקנייה
  • איך משפך אפקטיבי עובד בפועל?
  • במה הכי חשוב להתמקד כשבונים משפך שיווקי?

דקלה אפשטין - איך לבנות רשת קשרים עסקיים, שמכניסה לכם לידים מדוייקים לעסק?

  • איך לפתח רשת קשרים עסקיים שמביאה לעסק לידים מדויקים, בלי להשתמש בפרסום ממומן, בלי לטחון שעות בפייסבוק ובלי לבזבז זמן וכסף?
  • מהי הדרך, שימושים נפוצים, סוגים שונים ואיך להמנע מטעויות שיחרבו כליל בהצלחתה?
  • איך מרחיבים את הקשרים העסקיים עם קולגות ואפילו המתחרים הישירים בעסק וממנפים אותם להצלחה? 

יוזמת, מארגנת ומפיקת האירוע

נעים מאוד! שמי דקלה אפשטין. קונקטורית עסקית ומפיקת ועידות דיגיטליות שמאפשרות חשיפה רחבה והגדלת רשימת התפוצה במאות לידים חדשים בעלות של פחות מ – 2 שח לליד. יוזמת, מפיקה, מעבירה סדנאות וקורסים בתחום הגדלת רשימות תפוצה ושיווק דיגיטלי לבעלי עסקים.רוצה גם להנחות ולהשתתף כמנחה בבמה הדיגיטלית בתחום שלך?
לפרטים על השירות והצטרפות לחצו כאן.

גלילה למעלה
דילוג לתוכן