קהילה מניבה מייצרת לך מוניטין והכרה כמומחה, בזמן קצר ובהיקף רחב.
יצירת חיבור לקהלי יעד רחבים (אלפי לקוחות פוטנציאלים מקהל היעד המדויק שלך), לשם הגדלת החשיפה, העוצמה, האיכות והיתרון היחסי שלך לצד קולגות מהתחום שלך.
ניסיון בהטמעת תהליכי שיווק מותאמים לכל עסק - כדי לאפשר לך נינוחות מקסימלית ותוצאות מהירות. תכני הקורס מבוססים על ניסיון אישי והצלחות רבות של מאות פרויקטים, כדי למצב אותך כאוטוריטה בתחומך.
החזון שלנו הוא שהתלמידים בקורס ייהנו גם מחיבורים לקהלי יעד נוספים. ולכן הקורס מבטיח בסיס לשיתופי פעולה פוריים ומניבים בינך לבין הקולגות שלך, ומאפשר לך במה ייחודית ומכובדת להגעה לקהל הלקוחות הפוטנציאלים שלך.
התוצר הישיר של הקורס הוא - הגדלת החשיפה לעסק והגדלת הקהילה שלך בלקוחות פוטנציאלים, שעתידים להפוך ללקוחות משלמים לעסק שלך תוך זמן קצר.
* איך מגיעים לקהל יעד רלוונטי?
* איך מגדילים את החשיפה והמעורבות?
* איך בונים קהילה ריווחית מפעילות אורגנית?
* האלגוריתםםםם. איך להתיידד עם האלגוריתם של פייסבוק ולעבוד איתו בצורה נכונה ויעילה?
* איזו פלטפורמה מתאימה לבניית קהילה?
* מה ההבדל בין התוכן לרשימת התפוצה ובין התוכן בבלוג או בפורומים?
* איך להניע לרכישה במועדון סגור ובמקביל להמשיך לייצר תוכן וערך חינמי לקהילה?
* האם נכון לבנות קהילה בווטסאפ ובפייסבוק בו זמנית?
* איך בונים קהילה בציבור שלא מקושר לרשת?
* איך להימנע מלהפוך את הקהילה ללוח מודעות של מפרסמים?
* איך לייצר אינטימיות בתוך הקהילה?
* איך להתגבר על חשש מחשיפה?
* מה זה ערך? איפה עובר הגבול בין ערך חינמי לערך בתשלום?
* איך לשמור על אנונימיות ויחד עם זאת
להזמין לשיתוף אישי בתוך הקהילה?
* איך לקרוא לפעולה מבלי... לקרוא לפעולה?
* מה הדבר הכי חשוב בניהול קהילה?
* איך הופכים את הקהילה למניבה?
* איך נכון לנהל קהילות מתחומים שונים?
* האם ניהול קהילה מתאימה לכל עסק?
* האם ניהול קהילה מתאים למי שאין חוש טכני?
- איך מפתחים רשת קשרים עסקיים מניבה?
- הצ’ק ליסט לבניית רשת קשרים עסקית
- איך להישאר בתודעה לאורך זמן?
- השיטה לבניית קהילה של אלפי עוקבים
לעסקים שמעוניינים לבנות קהילה משגשגת.
בסיום הקורס יהיו לך הכלים והידע שנדרש לבניית קהילה משגשגת.
הקורס מתקיים בזום במתכונת מצומצמת של עד 10 עסקים.
מפגש שבועי בזום בכל יום שלישי למשך 4 מפגשים החל מ 1/2/22 עד 22/2/22 בין השעות 9 עד 12.
בסיום כל שיעור ישלח סיכום מפורט כולל תרגול להתקדמות.
דקלה אפשטין – ממנפת עסקים בדיגיטל
אסטרטגית שיווקית. בונת מותגים מצליחים. יזמת. מרצה. משווקת דיגיטלית.
בוגרת תואר שני בשיווק, מאמנת שיווקית ועסקית, תחת ידיה עברו עשרות פרויקטים דיגיטליים מצליחים.
חיה ונושמת שיווק מעל שני עשורים. התמקצעה בעולמות השיווק הדיגיטלי ומתפעלת סוכנות לשיווק ובניית אסטרטגיה לעסקים שרוצים לצמוח ולהקים קהילה משגשגת.