הקדמה
- מה זה וובינר ואילו סוגי וובינר קיימים?
- איך שימוש בוובינרים ושידורים חיים הפך להיות כלי מרכזי לשיווק העסק בתקופה זו?
- למה כדאי להתחיל דווקא עכשיו לשווק באמצעות וובינרים ושידורים חיים?
איזה כיף להיחשף למאות לקוחות פטנציאלים חדשים כל חודש, בלי תקציבי ענק, בלי לשרוף שעות וכסף בפייסבוק, ולמשוך אליך לקוחות מדוייקים כל חודש.
איזה כיף לגלות מתעניינים חדשים בשירות שלך, שהגיעו ישירות מהמלצות של הקולגות עליך ואפילו מהמתחרים הישירים שלך!
כן, אפשר לקבל ממני את הנוסחה להצלחה – הנוסחה המדויקת שבה אני משתמשת עבורי ועבור הלקוחות שלי, שמביאה אותנו לתוצאות והישגים כל חודש.
אני מזמינה אותך להצטרף להצלחה של עשרות בעלי עסקים שבחרו לקדם את העסק ולשווק אותו באמצעים דיגיטלים עם חבילת הקורסים שמזניקה אותך להצלחה:
שיווק, הכן, הזנק
שבאמצעותה נגדיל את התנועה לעסק שלך במאות מתעניינים חדשים, מדוייקים וממוקדים.
בתקופה האחרונה שבה הפעילות של העסקים ירדה בצורה משמעותית,
שיווק באמצעות כנסים פרונטאליים נסגר בפנינו לחלוטין,
המון בעלי עסקים פונים לבקשת מענה ועזרה לשיווק
באמצעות כנסים דיגיטלים, וובינרים ושידורים חיים.
יש הבנה שהמצב מחייב אותנו לנקוט באמצעים אחרים,
חלקם לא היו מוכרים לנו עד היום, ולא התנסנו בשימוש בהם.
המטרה שלנו בעלי העסקים, כשאנחנו פונים לשיווק באמצעים דיגיטלים:
שידורים חיים (לייבים), וובינרים, השתתפות בכנסים דיגיטלים –
היא להעביר ידע וערך לקהל שלנו,
ואף למכור שירות / מוצר לקהל רב בזמן קצר.
ולמה דווקא עכשיו?
כי אנשים מתחברים אליך ברמה האישית באמצעות צפיה בהרצאות והדרכות וידאו,
אנשים אוהבים וידאו, ועוד יותר, הם אוהבים ללמוד דברים מועילים,
שיעזרו להם לפתור בעיה כלשהי, או לשפר את חייהם בצורה כזו או אחרת.
הקהל שלנו יהיה מוכן לרכוש מוצרים ושירותים,
שהם מבינים שיכולים לתת להם ערך אמיתי ולעזור להם לפתור את הבעיות שלהם.
כן, גם בתקופות של משבר.
מעבר לשיווק באמצעים דיגיטלים עוזר לנו – בעלי העסקים,
להציג ללקוחות הפוטנציאלים את המוצרים והשירותים בעסק,
להראות את הידע שיש לנו בתחום העיסוק שלנו,
וכך ממצב אותנו כאוטוריטות בתחום שלנו.
שיווק באמצעות כנסים, וובינרים ושידורי לייב מייצר לך חשיפה והכרה כמומחה, בזמן קצר ובהיקף רחב בזכות הפורמט הייחודי שלו וההמלצה שלי לעבודה בכל אחד מהם.
הנסיון שלי מצביע שכל פעולת מבין האפשרויות שמוצגות בקורסים השונים שמתוכננת מראש ומבוצעת בהתאם להנחיות - יוצרת חיבור לקהלי יעד רחבים – כ- 1,500 לקוחות פוטנציאלים מקהל היעד המדויק שלך - כך אנו מגדילים את החשיפה, העוצמה, האיכות והיתרון היחסי שלך לצד קולגות מהתחום שלך.
כל החומרים שמוצגים בקורסים מותאמים לעסק שלך ומוצגים בצורה קלה ונוחה ליישום (גם למי שיש לו אתגרים טכניים/טכנולוגיים), כדי לאפשר לך נינוחות מקסימלית ותוצאה מהירה. כל התכנים מונגשים לצפייה בנוחות מקסימלית מהמחשב הביתי או הסמארטפון.
כקונקטורית עסקית - החזון שלי הוא שכל חברי הקהילה יהנו מחיבורים לקהלי יעד נוספים. ולכן ההשתתפות שלך בקורסים מייצרת בסיס לשיתופי פעולה פוריים ומניבים בינך לבין הקולגות שלך, ומאפשרת לך במה ייחודית ומכובדת להגעה לקהל הלקוחות הפוטנציאלים שלך.
נפתחת בפניך האפשרות להיכנס למאגר שיתופי פעולה דיגיטלי וכן בקבוצה ייעודית לשיתופי פעולה - דבר שמייצר חשיפה נוספת ומניבה עם אופציה לפנייה שלך לקולגות נוספים מהתחום שלך ושלהם אליך בכל זמן ובכל שלב בעתיד.
התוצר הישיר של השתתפות ויישום התכנים של הקורסים הוא - הגדלה של רשימת התפוצה שלך בלקוחות פוטנציאלים, שעתידים להפוך ללקוחות משלמים לעסק שלך תוך זמן קצר.
הקורסים בנויים באופן שבו החזר ההשקעה מתקיים תוך זמן קצר - במידה ומיישמים את התכנים בהתאם להמלצות.
נעים מאוד, דקלה אפשטין – קונקטורית עסקית. מחברת בין עסקים להצלחות!
מרצה מבוקשת לבעלי עסקים בנושאים: שיווק דיגיטלי, שיווק ברשימות תפוצה, שיתופי פעולה עסקיים.
בוגרת תואר שני בשיווק ומנהל עסקים, בעלת מעל 15 שנות ניסיון בתחום השיווק ויחסי ציבור. בשנים האחרונות עוזרת לבעלי עסקים לזכות בהכרה בתחומם, ליצור תנועה רעננה של לקוחות חדשים ומדויקים לעסק שלהם ולמצב את עצמם כאוטוריטה בתחומם.
בעלת ניסיון רב בשיווק אוף ליין ואון ליין ובעזרת הידע שצברה מעניקה לבעלי עסקים הכרה וחשיפה עצומה לקהלים ממוקדים של לקוחות פוטנציאליים בהיקפים גדולים.
799 ש”ח + מע”מבמקום1,200 ש”ח +מע”מ
העסק שלך צריך לקבל הרבה יותר הכרה וחשיפה, ומאות לידים חדשים לעסק.
וברור לך שהגיע הזמן להגיע להרבה יותר לקוחות פוטנציאלים –
כאן ממלאים את הפרטים ועוברים לעמוד תשלום מאובטח