איך נתקדם ממשווקים פרונטליים
למשווקים דיגיטליים?

בניית משפך שיווקי

התהליך נבנה בהתאמה לעסקים שזקוקים ליד מכוונת בכל הנוגע לבניית המשפך השיווקי שלהם לתוצאות מהירות ומוכחות

חשיפה למאות ואלפי לקוחות פוטנציאלים

אציג לך שיטות שונות למיקסום החשיפה של העסק שלך ואת כל השיטות לקידום ופרסום אורגני

אימון יכולות טכניות

בכל מודול נלמד פרקטיקה יישומית בשיווק. הקורס מתאים גם לחוששים מטכנולגיה

שיתופי פעולה מניבים עם קולגות בתחומך

בניית תשתית לשיתופי פעולה פוריים ומניבים להגעה לקהל הלקוחות הפוטנציאלים שלך

לימוד, יישום ותרגול להגדלת החשיפה

נלמד אילו פעולות שיווק עלינו לבצע ועל אילו כדאי לוותר. ניישם את הנלמד עם דוגמאות מהשטח

הגדלת רשימת התפוצה וההכנסות

נלמד על בניית קהילה ונגדיל את רשימת התפוצה שלך בלקוחות פוטנציאלים ולקוחות משלמים

לאחר שחוויתי קפיצה מטאורית בעסק שלי, עם המיתוג כקונקטורית עסקית שמחברת בין בעלי עסקים ליצירת שיתופי פעולה מניבים בעסק שלהם, זכיתי ללוות מאות עסקים ליצירת תנועה תמידית שמבוססת על מקור תנועה חינמי נעים וחוויתי, שבאמצעותו זוכים לחשיפה מדוייקת לעסק שלהם, הפכתי את עולם הכנסים הדיגיטלים למותג מצליח ושיניתי את תעשיית הכנסים הדיגיטלים למבוקשים ביותר בארץ -
אני מזמינה גם אותך להצטרף להצלחה של עשרות בעלי עסקים עם הקורס הממוקד, אשר מלווה אותך לצמיחה עסקית, לקבלת חשיפה נכונה, נוכחות בולטת ברשת, יציאה לאור, קבלת הכרה כמומחה בתחומך ולימוד כל סודות השיווק הדיגיטלי במקום אחד!

הקורס המקיף יעניק לך מענה לכל אמצעי השיווק הדיגיטלי ובו שיטות לשיווק אקטיבי מדויק, שמגיע לקהלים גדולים בפייסבוק, יוטיוב, רשימות תפוצה, לייבים, סרטונים, אוטמציות, וובינרים ועוד.

בסוף הקורס מבינים איך נכון להשתמש בכל אחת משיטות השיווק הקיימות, איך מצליחים לייצר נוסחה שעובדת עבורך להגדלת החשיפה והנראות שלך ברשת ויוצאים עם משפך שיווקי בנוי שמכניס לקוחות באופן שוטף לעסק.

 

 

רשימת המודולים בקורס

מודול 1 - שיווק ברשת

  • שיווק אורגני – איך לשווק אורגנית ברשת ומה ההבדל בין אורגני לממומן?
  • שיווק בוידאו – איך לשווק וידאו בפייסבוק ואיך לשווק וידאו ביוטיוב? 
  • שיווק ברשתות החברתיות – איך לשווק בכל אחת מהרשתות בצורה נכונה?

מודול 2- שיווק ברשימות תפוצה

  • איך בונים רשימת עם מאות נמענים, תוך זמן קצר וללא פרסום ממומן?
  • איך מתחזקים רשימת תפוצה ומוכרים לה שירותים ומוצרים באופן שוטף?
  • איך הופכים נמענים ללקוחות משלמים?

מודול 3 - מאנונימי למוכר

  • מסלול עוקף אוטוריטה – איך לבנות מסלול ואסטרטגיה של אוטוריטה בתחומך?
  • קהלים גדולים – איך להגיע לקהלים גדולים באמצעות שיווק אורגני?
  • איך בוחרים מבין כל כך הרבה שיטות שיווק איזו האידיאלית לעסק שלי?

מודול 4 - וובינרים ושידורים חיים

  • איך מביאים תנועה לוובינרים.
  • תהליך מרגע ההרשמה ועד עלייה לאוויר.
  • מעמדי מכירה בוובינרים.

מודול 5 - שיתופי פעולה עסקיים

  • סוגים שונים של שיתופי פעולה
  • 8 השלבים ליצירת תשתית לשיתופי פעולה
  • טעויות נפוצות

מודול 6 - בניית משפך שיווקי

  • אופן בניית משפך שיווק אוטומטי בתוך מערכת דיוור.
  • בניית דף נחיתה לאיסוף לידים
  • בניית דף תודה
  • דוגמאות למשפכי שיווק ממירים.

לקוחות מספרים...

ייחודיות התהליך

פרקטיקה

התהליך מלווה בפרקטיקה, בכלים וטכניקות מעולם השיווק, ובגישה מבוקשת.

זמינות

לכל משתתף ינתן מענה לכל השאלות, התייעצות, שיתוף דילמות ויחס תומך לכל אורך הדרך.

מרווח הזמן

מדובר בתהליך ממוקד להתקדמות יעילה.מתוך הניסיון שלי, זהו הזמן המדויק ליצור עסק משגשג ומוכר בתחום שלך.

יחס ושירות

סביבה עסקית רצינית ומקצועית עם ידע וכלים להצלחה העסקית שלך.

"אני מרגישה שקיבלתי כלים להמשיך לפתח את העסק"

"דקלה ממש ליוותה אותי יד ביד, הייתה זמינה לכל שאלה בסובלנות וסבלנות אמיתית. הליווי שלה נמשך עם עידוד ופרגון, עם מיילים שמנחים, מסבירים ומלווים את כל התהליך, עם פורמטים ונוסחים מדוייקים כדי להביא את הקהל המדוייק לעסק" .
דנה ויינשטיין אורן
מאמנת אישית וזוגית להעצמת נוכחות מינית

המנטורים המובילים בישראל ממליצים עלי

פורמט מעולה! חשיפה מדהימה לקהל רלוונטי! הפקה ברמה הכי גבוהה. כל ההדרכות מלאות בערך. פשוט השקעה מדהימה וכדאית. חשיפה איכותית לקהל מדויק!
5/5
רוזין רוזנבלום
משווקת וכותבת תוכן בין המובילות כיום בעולם השיווק הדיגיטלי
דרך נהדרת וקצרה להביא קהל יעד ממוקד. שמחתי לגלות פאנל מאורגן בצורה נפלאה. מתחילתו ועד סופו, תכנים מרתקים, ותחושת "יחד" חשובה שליוותה את כל התהליך. ממליץ בחום.
5/5
רמי דבורה
אחד מהטריינרים (מרצים) המבוקשים והמצליחים בישראל
מכיר את דקלה שנים, כמשווקת דיגיטלית חריפה ופורצת דרך בתחומה. אין ספק שיצרת מהלך גאוני בעולם הכנסים הדיגיטלים. שאפו ענק.
5/5
בן יעבץ
קופירייטר ויועץ אסטרטגי לשיווק דיגיטלי

איך השתתפות בקורס תשנה את פני

הרווח שלך

משווק דיגיטלי מתקדם

נלמד את כל השיטות לשיווק דיגיטלי, ובכל אחת נעמיק ונלמד איך למקסם תוצאות לטובת קידום והצלחת הפעילות העסקית.

כלים אפקטיבים
בשיווק אורגני

רשימות תפוצה, וובינרים וכנסים אינטרנטיים – הם כלים בשיווק אורגני שמרבית בעלי העסקים
לא מכירים ולא נעזרים בהם.
באמצעות תכני הקורס, נחשפים ל –
12 פלטפורמות בשיווק אורגני ולומדים איך להשתמש בכל אחת לעומק, כך שיקדמו את המהפכה העסקית שלך.

משפך שיווק שעובד
וממיר למכירות

נבנה משפך שיווקי שיש בו תוכן שמוכר. נשתמש, בהיבטים העמוקים יותר של שיווק דיגיטלי כדי לגרום לקהל הרלוונטי לעקוב אחריך ולהפוך ללקוחות בעסק תוך זמן קצר.

נגן וידאו


סילבוס הקורס

מודול שיווק אורגני –

  • פלטפורמות מובילות לשיווק אורגני.
  • מידע על כל אחת מהפלטפורמות.
  • שימושים, טיפים, יתרונות מול חסרונות
  • איך יוצרים הנעה לפעולה לכל אחת מהפלטפורמות:
  • אתר אינטרנט – מדוע כל כך נחוץ ומה חשוב לכלול בו?
  • בלוג – איך מייצרים בלוג ומגדילים את כמות העוקבים בו?
  • יו טיוב – איך מגדילים את כמות העוקבים? טיפים מקצועיים על שיווק בפלטפורמה.
  • סרטוני וידאו תדמיתיים – דוגמאות להצלחות.
  • רשתות חברתיות – מידע מקיף הכולל טיפים לשימוש ברשתות חברתיות מובילות.
  • פורומים מקצועיים – איך למצוא איזה פורום מקצועי מוביל בתחום שלך,
    ואיך זה יתרום למעמד האוטוריטה שלך?
  • ראיונות מקצועיים – איך שימוש בראיונות יכול להועיל למי שחושש מעמידה מול מצלמה?
  • פודקאסטים – מה היתרון היחסי של פודקאסט ביחס לשאר הפלטפורמות?
  • כנסים אינטרנטיים – איך למצוא תוכן רלוונטי ולמצוא שותפים שיסכימו להשתתף איתך בכנס.

מודול רשימות תפוצה – 

  • איך בונים רשימת תפוצה – תכנית פעולה.
  • טעויות נפוצות שבעלי עסקים עושים בבניית רשימת תפוצה ואיך להימנע מהן.
  • איך להגדיל את רשימת התפוצה לאלפי עוקבים?
  • איך להפוך את העוקבים ברשימת התפוצה ללקוחות משלמים בעסק?
מודול שיתופי פעולה –
 
  • מהו שיתוף פעולה עסקי ולמה בכלל כדאי לבצע שת”פ?
  • סוגים שונים של שיתופי פעולה. 
  • איך לבחור איזה סוג מתאים לעסק שלך?
  • היכן לאתר שיתופי פעולה שיועילו לעסק שלך?
  • שיטת 8 השלבים ליצירת תשתית לשיתופי פעולה:
  • מידענות
  • מחקר עומק
  • הגדרת מטרות
  • חיבור אישי
  • איתור ובחירה נכונה של השת”פ
  • תאום ציפיות וקביעת לוח זמנים לשת”פ
  • מעקב
  • סקירת תוצאות
  • Do’s & Don’ts בשיתופי פעולה.
  • איך בוחרים שיתוף פעולה שמקדם את העסק?
  • טעויות שבעלי עסקים עושים בקיום שיתופי פעולה ואיך להימנע מהן.
  • סימולציות פנייה לשת”פ עסקי מדויק.

מודול וובינרים ולייבים-

  • מה זה וובינר ואילו סוגי וובינר קיימים?
  • איך שימוש בוובינרים ושידורים חיים הפך להיות כלי מרכזי לשיווק העסק בתקופה זו?
  • מהי הדרך הקצרה, הזולה והיעילה להבאת תנועה אורגנית לוובינר?
  • מהו תהליך התקשורת עם הנרשמים לפני, בזמן ואחרי הוובינר?
  • מתי נכון לעשות שימוש בלייבים – שידורים חיים בפייסבוק?
  • אילו מערכות קיימות לביצוע וובינרים ושידורים חיים?
  • איך בוחרים באיזו מערכת מומלץ להעביר שידורי וובינר?
  • באיזה מקרה חשוב שניעזר בשיתופי פעולה רבים לשיווק הוובינר?
  • איך ליצור חשיפה רחבה לוובינר שתביא להתעניינות רבה, ריבוי הרשמות, מחויבות להגעה
    והכי חשוב – מחויבות להקשבה מלאה עד תום ההדרכה?
  • מעמד מכירה בוובינר – מה ההבדלים בין מעמדי מכירה בוובינר למעמדי מכירה לקהל פרונטלי?
  • מתי לא נכון להשתמש בהטבת סגירה ומתי חשוב שנבטיח הטבה?
 מודול מסלול עוקף אוטוריטה – 
  • אילו פרסונות מתאימות לעסק והיכן לאתר אותם?
  • איך לזהות מי נכון להיות חבר בקהילה ולמשוך את אלו שכדאי שיהיו איתנו?
  • איך להפוך למותג מצליח ולהישאר בתודעה לאורך זמן?
  • איך בוחרים מבין כל כך הרבה שיטות שיווק איזו האידיאלית לעסק שלי?
  • איך להישאר בתודעה לאורך זמן?
  • מתי זה הזמן לחדש או לייצר תשתיות נוספות לשיווק העסק?
  • שימוש בסקרי דעת קהל לדיוק השיווק.
מודול משפך שיווקי –
  • ממה בנוי משפך שיווק לאיסוף לידים?
  • בניית דף נחיתה לאיסוף לידים.
  • בניית דף תודה.
  • אופן בניית משפך שיווק אוטומטי בתוך מערכת דיוור.
  • מהי נוסחת 3+1 שמעודדת חשיפה, מעלה אחוזי פתיחה והמרות?
  • דוגמאות למשפכים שיווקים ממירים.
  • טיפים – דוגמאות לכותרות מסקרנות ותוכן מבוסס ערך.

 

נעים מאוד, דקלה אפשטין – ממנפת עסקים בערוצים דיגיטלים. מחברת בין עסקים להצלחות.

מרצה מבוקשת לבעלי עסקים בנושאים:
שיווק דיגיטלי
שיווק ברשימות תפוצה
פיתוח רשת קשרים עסקיים
בוגרת תואר שני בשיווק ומנהל עסקים, בעלת  מעל 15 שנות ניסיון בתחום השיווק ויחסי ציבור.
בשנים האחרונות עוזרת לבעלי עסקים לזכות בהכרה בתחומם, ליצור תנועה של לקוחות חדשים ומדויקים לעסק שלהם ולמצב את עצמם כאוטוריטה בתחומם.

בעלת ניסיון רב בשיווק אוף ליין ואון ליין ובעזרת הידע שצברה מעניקה לבעלי עסקים הכרה וחשיפה עצומה לקהלים ממוקדים של לקוחות פוטנציאליים בהיקפים גדולים.

דקלה מוכרת כאושיית רשתות חברתיות מצליחה, שייסדה את עולם פאנלי חשיפת המומחים ועולם “הבמות הדיגיטליות” הנחשבים היום לכנסים הדיגיטליים המובילים בישראל!
עד היום הפיקה מעל 200 פאנלי חשיפת מומחים ובמות דיגיטליות מקצועיים, בהם השתתפו מעל 500 בעלי עסקים מומחים בתחומם, שלתכנים שלהם נחשפו קרוב ל – 100,000 לקוחות פוטנציאלים!


בעקבות הידע והניסיון שצברתי בעולם השיווק, הקמתי קורס דיגיטלי ממוקד שמזניק בעלי עסקים ומסייע להם להבין את עולם השיווק הדיגיטלי, להבין את חוקי המשחק כולל שיטות לשיווק אורגני.
מה ההבדלים בין 12 פלטפורמות מובילות לשיווק, איך נכון לשווק בכל אחת, באילו כלים כדאי להשתמש ומתי, איך בונים משפך שיווקי שממיר ללקוחות. ואת הידע והנסיון שצברתי אני מביאה עד אליך –
לשם ההצלחה העסקית שלך.

שאלות נפוצות

איך אדע אם הקורס מתאים לעסק שלי?

מי שמרגיש שהגיע זמנו לגדול, להגדיל את החשיפה, להפסיק להסתמך על שיטות שיווק בודדות שמבוססות פה לאוזן, ומעוניין להגדיל את כמות הלקוחות וליצור שירותים נרחבים יותר, זה המקום, זה הזמן והקורס הנכון עבורו. 

למי מיועד הקורס?

למי שקיבל החלטה נחושה שהפעם זה קורה עבורו והפעם גם העסק שלו זוכה לחשיפה ולתנועה של לקוחות.
וכן לבעלי עסקים שעדיין לא מצאו את דרך המלך להגיע לקהלי יעד גדולים ומדויקים ורוצים לקבל כלים מתקדמים על עולם השיווק הדיגיטלי.

עם מה אצא בתום התהליך?

קפיצה גדולה לליגה של הגדולים, קהל גדול יותר שיכיר אותך. באמצעות התהליך ויישומו מתקבלת תנועה גדולה של מתעניינים בשירותים השונים של בעל העסק וכפועל יוצא גם מכירות רבות יותר. והכי חשוב – משפך שיווק שעובד ומייצר לך תנועה מתמדת של לקוחות.

מה התהליך דורש ממני?

עשייה ומוכנות לגדול. לאורך התהליך אתן לך משימות לביצוע בצורה ברורה ופרקטית, יהיה עליך לבצע משימות שיווק מחוץ לאזור הנוחות. ובעיקר, התהליך דורש ראש פתוח ומוכנות ללמוד וליישם.

היכן נערכים המפגשים?

המפגשים הינם דיגיטליים המתקיימים בנוחות מהמחשב הביתי באמצעות גישה לאתר חברים סגור. 
בכל זמן נתון – ישנה תמיכה על תכני הקורס בתוך אתר החברים.

בנוסף ישנו בונוס מוגבל בזמן –  שני מפגשי וובינר לשאלות ותשובות. ההקלטות של שיעורים אלה נשמרים גם הם וניתן יהיה לגשת ולצפות בתוכן ללא הגבלה. מפגשי הבונוס – שאלות תשובות יתקיימו לפי הצורך של תלמידי הקורס.

 

עלות הקורס "שיווק דיגיטלי לעסקים משפיעים" -
2,970 ש"ח + מע"מ
מבצע עד סוף מאי 2020
משלמים רק - 1,890 ש"ח + מע"מ (ניתן לפרוס לשני תשלומים)

ויש גם בונוסים!!!

בונוסים!

קורס דיגיטלי מרצים דיגיטלים מובילים

טכניקות ליצירת הרצאה דיגיטלית מובילה שווי הבונוס -
597 ש"ח + מע"מ

2 מפגשים למידה והטמעה דיגטלים


במהלך הקורס נפגש לשני מפגשים אינטרנטיים להטמעת תהליך הלמידה.
שווי הבונוס 597 ש"ח + מע"מ


סילבוס קורס הבונוס

קורס הבונוס – מרצים דיגיטילים מובילים –

  • כרטיס הביקור שלך כמרצה מומחה בכנס דיגיטלי:
  • תמונות מומחה
  • מידע שיווק עליך
  • כותרת מסקרנת להרצאה
  • תוכן ההרצאה בנקודות שיווקיות
  • בניית ההרצאה שלך על פי תבנית הרצאת מומחה:
         חלק א’ – החלק החשוב ביותר בהרצאה – הפתיחה –
    • מה קודם למה – הצגה עצמית או “על מה נדבר בהדרכה”?
    • כמה דקות מתוך כל ההדרכה להקדיש לפתיחה?
    • איך שוברים את הקרח עם הצופים?
    • איזו הבטחה בתחילת ההרצאה, תשאיר את הצופה מרותק למסך עד לסיומה?
      חלק ב’ – תוכן ההרצאה –
    • איך מכינים הרצאת תוכן שתעניין, תסקרן, תלהיב את הקהל שלכם? 
    • אפיון תוכן ההרצאה – מה המסר העיקרי שרוצים להעביר?
    • איך יוצרים תוכן שיוצר אמון, הזדהות וסקרנות?
    • האם נכון לשלב סיפורי מקרה, עובדות ומספרים בהרצאה?
      חלק ג’ – סיום ההרצאה –
    • סיכום הדברים – הכרחי או מתיש את הצופה? 
    • מתי הזמן הנכון להזמין את הצופה להגיב, לשאול שאלות ולקבל פידבק על ההרצאה.
    • מעמד מכירה – כן, לא – מתי ואיך? 
  • אופן צילום הרצאת מומחה דיגיטלית:
  • צילום הרצאה בעזרים ביתיים
  • שימוש בטלפרומפטר (במחשב או בסמרטפון)
  • סיום ההקלטה והעלאה ליו טיוב
  • איך להגן על הסרטון.
  • מתנה חינמית:
  • מתנה בפורמט PDF
  • מתנה בפורמט וידאו
  • מה המתנה החינמית הנפוצה והממירה הכי הרבה הרשמות?
  • מסר אוטומטי:
  • איך לבנות מסר אוטומטי למי שנרשם לרשימת התפוצה שלך.
  • דוגמא למסר אוטומטי.
  •  דרכים ושיטות לשיווק אורגני של הרצאת המומחה שלך:
  • איך מושכים את הלקוחות המדוייקים להאזין להרצאה שלכם,
    ולזרוע זרעים ליצירת מערכת יחסים איתם?
אני מתחייבת ל - 100 אחוז שביעות רצון. ולכן אני מוכנה לאפשר לך להתנסות בשיעור הראשון.
במידה ואחרי השיעור הראשון (ולפני פתיחת השיעור השני) החלטת שהקורס לא בשבילך, יוחזר לך מלוא כספך.

אני רוצה להצטרף לקורס הדיגיטלי
ולבנות משפך שיווקי שממיר למכירות!

גלילה למעלה דילוג לתוכן