ברוכים הבאים לפאנל המומחים האינטרנטי בנושא:
“בניית משפך שיווקי שעובד 24/7” 

הרצאות דיגיטליות ממיטב המומחים בנושאים:

אסטרטגית שיווק, כתיבת תוכן, אוטומציות, מכירות, קורסים דיגיטלים ועוד 

כל ההרצאות והמתנות של המומחים
מוגשות לך לצפייה בחינם
בנוחות שלך מהמחשב / סמארטפון
מיום שלישי 29/5/18 בשעה 09:00
עד יום שלישי 6/5/18 בשעה 17:00


צפייה נעימה!
 

רשימת ההרצאות בפאנל המומחים שלנו:

לילך שוסטר - איך הופכים אהבה לשיווק

  • מהי הדרך הפשוטה לבדל את עצמכם משאר בעלי העסקים בתחום שלכם?
  • איך אפשר לדעת איפה אתם מעולים ואיפה כדאי לעצור ולשפר תהליכים?
  • טיפים לשיווק אפקטיבי וטבעי שלא מרגיש כמו מסכה מגרדת או שכפול.
  • איך למצוא מה אתם אוהבים בעסק שלכם ואיך זה קשור לשיווק?

דודו ציזנר - איך להפוך גולשים בפייסבוק ללידים חמים - בצורה אוטומטית ומגניבה!

  • איך להפוך גולשים ומתעניינים בפייסבוק ללידים חמים?
  • איך להשיג יתרון בלתי הוגן בפייסבוק על פני עסקים אחרים בתחומכם?
  • איך נראה תהליך יעיל להחריד (וכיפי) לחימום אוטומטי של לידים בפייסבוק?
  • איך לבנות רשימת תפוצה חדשה – עם למעלה מ-70% פתיחה?
  • למי כל זה מתאים?

מיכל ספיר - מרעיון למכירה: איך לקבוע את שלבי המשפך ולייצר תוכן מנצח שמעביר את הלקוח בין השלבים?

  • איך בונים אסטרגיית משפך מנצחת? 3 שאלות שיעזרו לכם לתכנן משפך שיווקי חכם.
  • מה הקשר בין אסטרטגייה לתוכן? ואיך מייצרים תהליכי מכירה בתוך משפך?
  • איך מבצעים מעבר חלק ונכון בין שלבי המשפך שיבטיח שהלקוח יתקדם הלאה?
  • בונוס – טכניקה ותבניות ליציקת תוכן לאמצעי קידום של משפך.

עידית נעמן - מהם 5 השלבים של משפך התוכן האסטרטגי, ואילו סוגי תוכן חייבים להיות בו?

  • מדוע הפכו בעלי עסקים בכל העולם – בכל גודל ובכל נישה – לכותבי תוכן?
  • מהם 5 השלבים של משפך התוכן האסטרטגי?
  • אילו סוגי תוכן חייבים להיות בכל משפך תוכן אסטרטגי?
  • איך למנף את משפך התוכן לספירלה שיווקית שמזרימה לקוחות משלמים על אוטומט?

מנו בן הרוש - לסלוק או לטרוק - הדרך אפקטיבית להמיר לידים ללקוחות משלמים, בשיחת טלפון אחת

  • מהי השיטה להגיע להמרה של 80% למכירת מוצר פרימיום, בשיחת טלפון אחת?
  • מהו הטריק הידוע, שהרבה בעלי עסקים מפספסים ושבאמצעותו ניתן לנפות שיחות ייעוץ אפקטביות?
  • מהם 5 השלבים לביצוע שיחת מכירה קצרה וממוקדת שבסופה הלקוח שולף את כרטיס האשראי?
  • מהן 3 הסגירות האלגנטיות לסגור לקוח בסוף שיחת הייעוץ, בלי להרגיש ״פושי״?

נעה דורון - משפכי שיווק מתקדמים מבוססי לקוח

תם העידן הישן בו קיימים משפכי שיווק סטטיים שמתייחסים לכל הלקוחות שלנו אותו הדבר (הרי הם שונים זה מזה). בהדרכה זו אראה לכם כיצד יוצרים משפכי שיווק חכמים ותלמדו:

  • איך לזהות מיהו הלקוח שלכם ומה בדיוק הוא צריך כדי לרכוש מכם.
  • איך למנוע את חורי השיווק שגורמים ללקוחות פוטנציאליים שלכם להתאייד או לעבור למתחרים.
  • איך לתת מענה מדויק להתנגדויות של כל לקוח, וכל זאת בצורה אוטומטית ללא מגע יד אדם.

חגי שהם - 22 הטעויות שרוצחות את השיווק שלך ואיך להמנע מהן?

  • מה זה פאנל? (משפך שיווקי)
  • איזה פאנל בעלי עסקים חושבים שיש להם בעסק? ומה יש להם באמת?
  • מהן 22 הטעויות שרוב בעלי עסקים עושים בתהליך השיווקי של הלקוחות שלהם?
  • איך להמנע ולתקן את הטעויות האלו?
  • טיפים מגניבים ומקורות לקריאה נוספת על השלבים השונים בפאנל.

אירה דותן וגליה דונת לויטן - א"ב של משפך אפקטיבי למתחילים

  • 5 השאלות לגיבוש אסטרטגיה למשפך אפקטיבי (+ שאלה בונוס)
  • השלבים אותם עובר כל לקוח בדרך לקנייה
  • איך משפך אפקטיבי עובד בפועל?
  • במה הכי חשוב להתמקד כשבונים משפך שיווקי?

דורון גושן - המשפך המשודרג - הרבה יותר לקוחות והרבה יותר כסף באמצעות מוצרים דיגיטליים

  • איך מוצר אינטרנטי הכי “פושטי” גרם לי לקבל פי 3 יותר כסף מכל שאר המתחרים בשוק על מוצרים ושירותים לא אינטרנטיים?
  • אילו טעויות בעלי עסקים עושים עם קורסים אינטרנטיים ומוצרים דיגיטליים שגורמות להם לא להימכר בכלל (ואיך לא ליפול לשם)?
  • אילו שימושים מתקדמים יש למוצרים אינטרנטיים שיכולים להכפיל את הכנסות העסק פי 10 ויותר?
  • מתי נכון ומתי ממש לא נכון להכניס מוצרים אינטרנטיים למשפך (ואיך ליצור לקוחות מרוצים ושמחים)?

טלי פיירשטיין - הרצאת מומחיות שתמיר לקוחות רלוונטיים וחמים למשפך השיווקי שלך

הרצאת מומחיות / הרצאת מבוא מול קהל חי זו אחת מערוצי השיווק הכי אפקטיביים כיום, בהרצאה זו נלמד :

  • איך מתאימים בין תוכן ההרצאה לשיחה הפנימית של קהל היעד?
  • איך בונים תשתית שמאפשרת חשיפה?
  • מהו המנגנון שמייצר המרה גבוהה?

אלה בירן - איך למכור במייל בלי לפחד שינטשו את הרשימה שלכם ובלי להרגיש שאתם "דוחפים" או "חופרים"

בעלי עסקים רבים חשים לא בנוח למכור במייל לרשימת התפוצה. בהרצאה זו תלמדו:

  • איך להתגבר על הקושי ולהרגיש בנוח לדוור ולמכור לרשימת התפוצה?
  • על מה כותבים ואיך כותבים כדי שהקהל ירצה לקרוא וגם לקנות?
  • מהו מבנה נכון לכתיבת מייל ואיך להמנע מטעויות נפוצות?

אסף אפשטין - משפך שיווקי - מרעיון למציאות

  • איך להפוך את המשפך השיווקי שלכם, למנגנון אוטומטי שעובד עבורכם 24/7?
  • איך להעביר את הלקוחות שלכם תהליך ברור, מהמתנה החינמית ועד למוצר הפרימיום שלכם, כך שתייצרו תזרים הכנסות גבוה וקבוע?
  • איך לשכפל את התהליכים שמייצרים תוצאות פעם אחר פעם?

דקלה אפשטין - השיטה הבדוקה ליצירת מאות לידים, כל חודש, בעלות של פחות מ - 1 ש"ח לליד!

  • איך לייצר מאות לידים בחודש, בלי להשתמש בפרסום ממומן, בלי לטחון שעות בפייסבוק ובלי לבזבז זמן וכסף?
  • איך למלא את רשימת התפוצה במאות לידים מדויקים שרוצים לקבל מכם ערך, וקונים באהבה והנאה?
  • איך לייצר ריבוי מקורות הכנסה מרשימת התפוצה?
  • איך מרחיבים את הקשרים העסקיים עם קולגות ואפילו המתחרים הישירים בעסק?

יוזמת, מארגנת ומפיקת האירוע

נעים מאוד! שמי דקלה אפשטין. מנהלת קהילות ואושיית רשתות חברתיות מצליחה.

מרצה בנושא ניהול פאנלי מומחים דיגיטליים ושיתופי פעולה ומנהלת קהילה בה חברים בעלי עסקים שאוהבים ורוצים לקדם את העסק שלהם באמצעות חיבורים מדויקים וקשרים עסקיים.

יוזמת, מפיקה, מעבירה סדנאות וקורסים בתחום הגדלת רשימות תפוצה ושיווק דיגיטלי לבעלי עסקים.

רוצה גם להנחות ולהשתתף כמרצה בכנס אינטרנטי שמכיל פאנל מומחים בתחום שלך ומתאים לקהל היעד שלך?

לפרטים על השירות והצטרפות לחצו כאן.

גלילה למעלה
דילוג לתוכן