ברוכים הבאים לפרויקט הבמה הדיגיטלית
המיוחד לקהל מאמנים ומטפלים בנושא -
"איך למלא את הקליניקה שלך"

כאן כל ההרצאות והמתנות שזמינות עבורך:

מעניקת החסות לפאנל - ימית אורבין

ימית אורבין  – מומחית לשיווק למקצועות הטיפול והרפואה.
מנהלת את “רוח גבית” – קהילת המטפלים העצמאים.

מאז שנת 2014
עוזרת למטפלים ולאנשי מקצוע בתחום הרפואה להגדיל הכנסות, לדייק את התכנים והמסרים שלהם, לבנות קהילת לקוחות ולהקים תשתיות ארוכות טווח לקידום הקליניקה.

איך למלא את הקליניקה באמצעות שיווק אותנטי ולבנות נוכחות מקצועית ברשת האינטרנט?

  • מה חשוב למטופלים לדעת עליכם עוד לפני שהם פונים ויוצרים אתכם קשר?
    (מבוסס על סקר שנערך במכון גיאוקרטוגרפיה בחודש יולי 2019 עבור קהילת “רוח גבית”).
  • מהו המסע הפנימי שעובר המטופל מהרגע בו הוא מזהה בעיה ועד שהוא הופך למטופל שלכם?
  • אילו תכנים כדאי לפרסם בכדי להגיע למטופלים המדויקים לכם ביותר?
  • איך להימנע מהטעות הקריטית שעושים מטפלים רבים ושגורמת להם להשאר עם קליניקה ריקה?

 

לילך זיו

לילך זיו –  מקדמת עסקים ועסקים משפחתיים להצלחה וריווחיות.
הייחודיות שלה- ידע עם תוצאות מעשיות מניסיון.
היא רואת חשבון – יש לה הבנה מהצד הפיננסי, יצירת רווח וכסף בבנק,
היא קואצ’רית ומשנה דפוסים שתוקעים, יצירת הרגלים שיוצרים כסף
בעברה מנהלת מכירות ושיווק – טובה ביצירת מכירות ומערכי מכירות
כך היא מעניקה ללקוחותיה גב של 360 מעלות, מובילה את המחוייבים, להגשמה, הצלחה, אושר אישי יחד עם רווחים ועושר, על כך יעידו מעל 8000 לקוחות מכל השנים.
“הכל אפשרי! עם חזון. למידה. עיקביות”.

 

השיווק היצירתי שמוביל לאושר ועושר

  • מהם השלבים ליצירת פניות של לקוחות חדשים?
  • מהן האפשרויות המגוונות שלך לשיווק?
  • מה המשפך השיווקי שמתאים לך ולעסק שלך?
  • שיווק מגעיל אותך? הנה הפתרונות עבורך!
  • איך יוצרים תוכנית שיווק מוצלחת, בלי להוציא יותר מידי אנרגיה וכסף אך מכניסים לבנק הרבה כסף!

 

דיקלה מור

דיקלה מור  – עוזרת לעצמאיות להתבטא ולשווק ברשת באמצעות מוצרי וידאו – מוצרי מידע דיגיטליים, וובינרים, ראיונות מצולמים, פייסבוק לייב, יוטיוב, סרטונים שיווקיים.
“לא חשוב איפה הקליניקה שלך – מכל מקום שבו את נמצאת את יכולה לעזור להרבה מאד אנשים, בכל העולם”.

5 שלבים מעסק פרונטלי
לעסק דיגיטלי מרוויח

  • מהם 5 השלבים של התהליך המלא שעברה הלקוחה שלי (ה-3 כנראה יפתיע אותך מאד), כדי להגיע להכנסה של מאות אלפי שקלים כבר בשנה הראשונה (!) באמצעות מוצר דיגיטלי שהכניסה לעסק?
  • מהי הדרך שבה היא בנתה הצלחה גדולה ממוצר קטן?
  • מה לא עבד לה (כדי שלא תעשו את אותה השגיאה…)
יונית טרנר

יונית טרנר – M.B.A מאמנת אישית ורגשית.
מלווה צעירים 22-35 להצלחה ומנחת קבוצות למאמנים מטפלים ואנשי חינוך,
מפתחת שש ערכות הקלפים של turn point. יוצרת שי”ח חדש באימון.

איך שימוש בקלפי אימון יעזרו לך
להיות מאמן טוב יותר?

  • אחת השאלות שהכי מטרידות מאמן ומטפל היא: “איך למלא את הקליניקה שלי?”
  • בהרצאה זו תחשפו לשיטה ליצירת שי”ח חדש באימון. שי”ח חדש הביא למהפכה בקליניקה של יונית. אתם, מאמנים ומטפלים שנוגעים בחייהם של אנשים – לכם, חשוב להיתפס כמורי דרך, מצליחנים, מנטורים!
  • אתם רוצים לגרום ליושב מולכם לאפקט ה WOW שאחריו יהנו לספר לכולם על התהליך המועצם שעברו, מכאן הדרך להפניות קצרה והיומן מתמלא בהנאה.
רועי & גיא

רועי (כהן) & גיא (מיז’ינסקי)– מומחים לשיווק במסנג’ר של פייסבוק ואוטומציה לעסקים.
עוזרים לבעלי עסקים לבנות תהליך שיווק ומכירה אוטומטי ולהגדיל את איכות הלידים וכמות המכירות.
“לא החכם ישרוד וגם לא החזק, אלא זה היודע להסתגל לשינויים ולנצל אותם לטובתו”.

 

6 דרכים מפתיעות להשיג לקוחות בעזרת צ'ט בוט של פייסבוק
ש95% לא מכירים

  • איך לבנות רשימת תפוצה במסנג’ר עם 60-98% פתיחה?
  • מה זה שיווק במסנג’ר של פייסבוק, איך זה קשור לצ’ט בוט ולמה כולם מדברים על זה?
  • למה מי שעובד עם רשימות תפוצה במיילים שנמצאות בירידה חייב לבנות גם רשימת תפוצה במסנג’ר?
  • איך לחסוך הרבה כסף וזמן יקר בעזרת שיווק במסנג’ר?
  • האם יהיו צ’ט בוטים בוואטסאפ בקרוב?
אסף אפשטין

אסף אפשטין – מומחה בהקמת תשתיות למוצרים דיגיטליים, קורסים אינטרנטיים ואתרי חברים.
עוקב באדיקות אחר החידושים בתחום וליישם אותם באתרים שהוא מקים ללקוחותיו.
לכן, אסף הצליח למצב את עצמו בחזית התחום של הקמת תשתיות עצמאיות למוצרים דיגיטליים, ומנטורים רבים בתחום השיווק ממליצים עליו ללקוחותיהם.
הלקוחות של אסף יודעים שמלבד התשתית האיכותית, הם יקבלו גם ערך מוסף בעזרת התובנות שאסף יתן להם בתהליך.

מוצר דיגיטלי - מרעיון למציאות

אלון הררי

אלון הררי – מביים הרצאות שיווקיות. מרצה ומאמן עם ניסיון של למעלה מ-25 שנות כשחקן, במאי, מורה ומאמן בכיר.
לאחר שלמד את מיומנויות העמידה מול קהל מהטובים בארץ ובעולם, יודע אלון הררי לביים מאמנים מטפלים ויועצים, להוציא את המרצה שבהם, לעזור להם למצוא ולביים את הסיפור האישי שלהם ולבנות יחד איתם ערוץ הכנסות יציב ואיכותי באמצעות הרצאות וסדנאות.
“לחשוף את האמת שלך מול קהל וגם להרוויח מזה? זוהי תוצאה של הדמיון ולא השכל”.

איך לשווק את עצמך בעזרת הרצאות?

6 אבני דרך שיראו לך איך להשפיע על אנשים בכדאי שיכירו יתלהבו וירצו לעבוד איתך.
כיצד ליצור הכנסה גבוהה:

  • כיצד ליצור הכנסה גבוהה מסדנאות והרצאות מול קהל ומה תוקע אותך בדרך לשם?
  • כולם רוצים לדבר מול קהל. ואם אתה עדיין לא רוצה? כדאי לך לנסות להבין למה – 
    סדנאות והרצאות זו הדרך הטובה ביותר להגדיל את מה שמעניין אותך בעסק :
    הכנסות, לקוחות, מוניטין, שליחות, מותג.
  • אז למה מאמנים, יועצים ומטפלים רבים נמנעים מזה?
הדס קלנר

הדס קלנר – יוצרת תוכן שיווקי יצירתי בווידאו.
מרצה על נושאי שיווק בדיגיטל – סטוריטלינג, ניהול קהילות ועוד.
אוהבת ללמד איך להפוך את השיווק לעסק ממטלה – להנאה.
“יצירת סרטונים שיווקיים – זה הרבה יותר קל משחשבת”.

איך להביא לקוחות לקליניקה באמצעות יצירת סרטון שיווקי משעשע ולא מייגע?

  • מהם הטיפים והכללים שיעזרו לכם ליצור ווידאו שיווקי שונה ומעניין שגם יביא לכם לקוחות וגם יעזור לכם למתג את עצמכם כאוטוריטות ולהרחיב את העסק?
  • למה בתור בעלי עסקים אתם חייבים ווידאו כחלק מהשיווק שלכם?
  • איך ליצור ווידאו אסתטי בלי תקציב מיוחד ובהנאה!
מיכל עגני

 

מיכל עגני – מלווה מטפלות ועוזרת להן למלא את היומן בקליניקה.
בתכנית ליווי ממוקדת מיכל עוזרת למטפלות להפוך את הקליניקה למקור ההכנסה העיקרי שלהן.
מיכל היא מטפלת זוגית ומשפחתית ובעלת מרכז טיפולים. היא מלמדת לעשות את מה שהיא יודעת ומכירה מקרוב, מהעיניים של המטפלות עצמן.
“לכל מטפלת טובה מגיע להתפרנס מהקליניקה בכבוד – ולהגשים חלומות”.

איך להפוך את הקליניקה למקור ההכנסה העיקרי שלך

  • מי הלקוח שלך? למה חשוב למקד? 
  • יציאה מאזור הנוחות – למה לך? 
  • מה יגידו עלייך? תביני איך הפרסום שלך פוגש את החברים, הקולוגות והלקוחות שלך. 
  • מיינדסט –  מה זה ואיך זה קשור לקליניקה שלך? 
  • להתפרנס מהקליניקה כמקור הכנסה עיקרי – האם זה חלום שצריך לוותר עליו?
מתי וכסלר

מתי וכסלר – מייסד מכללת כוונה
בן 45 נשוי ואב לשישה. 
מנחה סדנאות, יזם ויוצר פורה בתחום ההתפתחות האישית. מכללת כוונה הוקמה לפני 13 שנים ומובילה מקצועית את תחום ההתפתחות האישית בגישה יהודית. מאות בוגרי קורס מכוונים ואלפי אנשים שיישמו את השיטה, מדווחים על גישה שהיא מעשית ופרקטית מצד אחד ומלאת עומק ורוחניות.
המעשיות והעומק משתלבים בבהירות ופשטות שמאפשרת ליישם את השיטה בצורה קלה ויום יומית לעבודה עצמית או לעזרה לאנשים אחרים.
“פעולה מְכֻוֶּנֶת אחת ולא אלף מאמצי סרק”

רכישת ביטחון עצמי כמאמן /מטפל
(כי מטפל בטוח בעצמו סוגר תהליכים בקלות)

  • דברים שמטפלים ומאמנים עושים בכדי לבנות ביטחון עצמי אבל גורמים את ההיפך:
  • בניית ביטחון עצמי מקצועי בשלב הטיפול/אימון
  •  בניית ביטחון עצמי בשלב המכירה
אילנה וייס

אילנה וייס – המנכ”ל והמייסדת של מכללת וייס, מפתחת את שיטת “הקוד”, המבוססת על מדע ומשלבת בתוכה את כל מרכיבי קיום האדם העושה שינוי וריפוי מהשורש ולתמיד, דרך הפיזיקה הקוונטית.
עוזרת למטפלים לעלות ברמת המקצועיות שלהם וגם לקהל הרחב – ללמוד להעלים בעיות רגש וכאב תוך דקות ספורות ולהשיג מטרות. אילנה בעלת קליניקה כבר 14 שנה שטופלו בה בהצלחה אלפי אנשים וכיום מפעילה רשת מטפלים בפריסה ארצית מטעם קליניקת ומכללת וייס.

 

מהו קוד המוח שאף אחד לא סיפר לכם עליו ואיך תוכלו לשנות את חייכם ושל מטופלים באמצעותו?

  • מה הוא קוד עבור המוח שלנו ושל המטופלים והמתאמנים שלנו?
  • איך קודים שתוכנתנו לחיות על פיהם משפיעים על חיינו לטובה ולרעה?
  • איך קודים עובדים ואיך הם יכולים לשנות את חיינו ושל המטופלים שלנו מהקצה לקצה בכל אחד מתחומי חיינו?
  • למטפלים ומאמנים: איך אפשר לקצר מאד את זמן הפגישה מבלי להוריד מהיעילות ואפילו להעלות אותה?
  •  
דקלה אפשטין

דקלה אפשטין – קונקטורית עסקית. מחברת בין עסקים ליצירת שיתופי פעולה מקדמים ומפרים. 
מייסדת עולם פאנלי חשיפת המומחים הנחשבים היום לפאנלי המומחים הדיגיטליים המובילים בישראל! 
בעקבות הידע והניסיון שצברה בעולם השיווק, ייסדה תהליך עסקי ממוקד בנושא שיווק דיגיטלי הכולל שבעה מודולים שכל בעל עסק צריך ללמוד וליישם בעסק. 

איך לבנות רשת קשרים עסקיים,
שמכניסה לכם לידים מדוייקים לעסק?

  • איך לייצר מאות לידים בחודש, בלי להשתמש בפרסום ממומן, בלי לטחון שעות בפייסבוק ובלי לבזבז זמן וכסף?
  • מהי הדרך, שימושים נפוצים, סוגים שונים ואיך להמנע מטעויות שיחרבו כליל בהצלחתה?
  • איך מרחיבים את הקשרים העסקיים עם קולגות ואפילו המתחרים הישירים בעסק וממנפים אותם להצלחה? 

ימית אורבין  – מומחית לשיווק למקצועות הטיפול והרפואה.
מנהלת את “רוח גבית” – קהילת המטפלים העצמאים.

מאז שנת 2014
עוזרת למטפלים ולאנשי מקצוע בתחום הרפואה להגדיל הכנסות, לדייק את התכנים והמסרים שלהם, לבנות קהילת לקוחות ולהקים תשתיות ארוכות טווח לקידום הקליניקה.

גלילה למעלה
דילוג לתוכן