תודה רבה על הרשמתך לכנס הדיגיטלי -
חדשנות וצמיחה בעסקים

ממש חשוב לנו לעזור לך ליישם את כל השפע של המנחים המובילים בכנס הזה – לשם כך – הקמנו קבוצת וואטס אפ המיועדת לצופי הכנס – שם נענה על שאלות ונעזור לך ליישם את הכלים שבחרנו להעניק לך במסגרת ההדרכות בכנס.

לצפייה בכל הדרכות הכנס:

לחיצה על תמונת המרצה תוביל אותך לצפייה בהדרכה והרשמה למתנה

איירין שוורצגלס
יוזמת הכנס
מומחית למכירות, בעלים של מוקד טלמרקטינג ושל מותג לשיווק אורגני - "קהילה בצ'יק"

איירין שוורצגלס – מומחית למכירות, בעלים של מוקד טלמרקטינג ושל מותג לשיווק אורגני – “קהילה בצ’יק”.
איירין מאמינה שכל עסק צריך להגדיל את ההכנסות שלו כל חודש והדרך היחידה לעשות את זה, לא להפסיק לשווק ולמכור!
לכן איירין פיתחה את התוכנית – קהילה בציק – איך לייצר 30-50 לידים ביום מבלי להוציא כסף על פרסום ממומן.

קהילה בצי'ק

  • הרצאה פרקטית במיוחד לבעלי עסקים.
  • האופן בו ניתן לייצר קהילה עסקית-שיווקית בזמן קצר וללא עלות.
  • איירין תלמד אתכם איך לייצר 30-50 לידים ביום מבלי להוציא כסף על שיווק!

איך למכור יותר, לטפל בכל ההתנגדויות ולהביא לידים חדשים לעסק בכל יום!

  • תסריט השיחה והמדריך לשימור לקוחות ויצירת לידים הם הנוסחאות להצלחה עבור כל בעל עסק שרוצה להצליח!
  • ההדרכה + המתנה של איירין יעזרו לך להגדיל את אחוזי הסגירה ב -70 אחוז לפחות!
דקלה אפשטין
אסטרטגית שיווקית ובעלת סוכנות שיווק לעסקים

דקלה אפשטין – ממנפת עסקים בערוצים דיגיטלים. מנהלת שיווק לעסקים. 
אסטרטגית שיווקיתבונת מותגים מצליחים. יזמת. מרצה. משווקת דיגיטלית.
מאמנת שיווקית ועסקית, תחת ידיה עברו עשרות פרויקטים דיגיטליים מצליחים. 
חיה ונושמת שיווק מעל שני עשורים. התמקצעה בעולמות השיווק הדיגיטלי ומתפעלת סוכנות לשיווק ובניית אסטרטגיה שיווקית ובניית קהילות בדיגיטל.

כתיבה שיווקית מנצחת

  • איך ליצור תוכן שוטף בעל ערך, מניע, מניב ורותם לפעולה?
  • סוגי תוכן ואיך להתאים את סוג התוכן לזירה השיווקית?
  • שיטת עבודה לתכנון גאנט לכתיבה – גאונית ופשוטה.
שני פרץ קריב
מרצה ומנטורית להופעה מול קהל והתפתחות אישית

שני פרץ קריב – מרצה ומנטורית להופעה מול קהל והתפתחות אישית.
מייסדת כנס INSPIRE לנשים בקדמת הבמה.
בוגרת האקדמיה לאומנויות הבמה בלונדון, בעבר מנכ”לית עמותה בינלאומית.

עמידה מול קהל וסטוריטלינג

הרצאה מרתקת בה נלמד על:

  • עמידה מול קהל ומיומנויות פרזנטציה.
  • העברת מסר מילולי ובלתי מילולי ושימוש בשפת גוף.
  • מיקוד תוכן וסטוריטלינג.

חלק א'

חלק ב'

חלק ג'

חלק ד'

עמרי רווח
מנטור עסקי

עמרי רווח – מנטור עסקי המלווה עסקים רבים להגדלת המכירות דרך שיווק אינטרנטי ושיפור תהליכי המכירה.
בעלים של חברת Face4biz – חברת שיווק חברתי, אשר מתמקדת בניהול קמפיינים, תכנון וביצוע של תהליכים שיווקים לחברות ועסקים קטנים מתוך ניסיון רב, יסודיות ומקצועיות לכל אורך הדרך.
עמרי רווח הוא בין הישראלים הראשונים שלימדו עסקים בישראל כיצד לשווק נכון בפייסבוק, וכיום מנטור עסקי המלווה עסקים רבים להגדלת המכירות דרך שיווק אינטרנטי ושיפור תהליכי המכירה.

אסטרטגיה שיווקית מנצחת

ראיון עם עמרי על:

  • מהי אסטרטגיה ומה החשיבות של בניית תכנית אסטרטגית לעסק?
  • אילו טעויות עסקים עלולים לעשות בדרך לבניית אסטרטגיה?
  • אסטרטגיה וניהול קהילה.
  • מתי זה הזמן ואיך נדע לבחון את היועץ המתאים לבניית תהליכי מיתוג, אסטרטגיה, שיווק ופרסום –
    כדי להגיע לקהלים חדשים ולמצב את עצמך כאוטוריטה.
בן בניה ליבה
מייסד מכון MSC להכשרת מאמנים [קאוצ'ינג וNLP]

בן בניה ליבה – מייסד מכון MSC להכשרת מאמנים [קאוצ’ינג וNLP], עם שיטה חדשנית שסחפה אחריה תלמידים מהארץ ומהעולם!
מאמן ותיק שנותן את הלב והנשמה לכל מאומן שמגיע אליו. מספרים עליו שתוך כמה פגישות בודדות הוא משנה חיים שלמים.

מיינדסט של יזם דיגיטלי

  • מיינדסט והלך רוח
  • הקשבה למה שאני רוצה ולא למה שמכתיבים לי
  • איך להתמודד עם נפילות במהלך הדרך
  • הגדרת הצלחת ספציפית
  • עקרון היעדים הקטנים [והמדידים]
דרור ברק
אסטרטגיה שיווקית ואימון מכירות

דרור ברק –  מלווה עסקים וחברות לשיאים חדשים במכירות בעזרת ליווי עסקי, אימון מכירות ואסטרטגיה שיווקית מדויקת.
12 שנה בעולם השיווק והמכירות. בוגר תואר בפרסום ותקשורת שיווקית. לדרור שיטת עבודה ייחודית – הוא כמו שותף רק בלי אחוזים, הוא נמצא שם עבור הלקוחות שלו עד לפרט הכי קטן. זהו לא ייעוץ, זה ליווי אמיתי יד ביד. העבודה איתו מאוד פרקטית ומעשית כדי להבטיח שהעסק שלך יתקדם ויגיע לשיאים חדשים!

10 המשפטים שאסור להגיד בשיחת מכירה

  • איך ליצור תקשורת חכמה עם הלקוח שלך, כזו שתביא תוצאות?
  • איך להעביר את המסר שלך אל הלקוח בקלות?
  • איך להגדיל את אחוזי המרה?
  • איך לשפר את תהליך המכירה ולהשיג תוצאות?
אסף שטרן
יועץ עסקי ובעלים של מערכת הדיוור שלח מסר

אסף שטרן – ייסד את חברת קומסטאר בשנת 2004, ומשמש כיום כמנכ”ל החברה.
כמו כן, הקים את מערכת ‘שלח מסר’ לשיווק באינטרנט ואת העורך ‘קריאדיטור’ לעיצוב ובניית דפי נחיתה וניוזלטרים רספונסיביים.
מערכת ‘שלח מסר’ הינה פלטפורמה המאפשרת שליחת ניוזלטרים, סמסים, ניהול לקוחות, דפי נחיתה מתקדמים ומשרתת אלפי לקוחות בישראל ובעולם, כמו צ’כיה, רוסיה, אנגליה, קזחסטן, דרום אמריקה ועוד.
החברה מלווה ועובדת מול גופים מהגדולים בארץ, כמו בנק לאומי, ישראכרט, מכבי שירותי בריאות, קק”ל, הכשרת הישוב ועוד.
מאז הקמת החברה, אסף הרצה רבות אודות רשימות תפוצה ודיוור והפקת רווחים באמצעותה.

איך להציל את העסק שלך בזכות רשימת תפוצה

אסף שטרן, בעלים ומנכ״ל שלח מסר, מספר מניסיונו על:

  • איך אפשר להציל את העסק בזכות רשימת תפוצה
  • דוגמאות ועבודה עם מגוון ערוצי תקשורת כמו אינסטגרם, פייסבוק, וואצפ ועוד

 

שי סגל
מומחה לשיווק דיגיטלי

שי סגל – מומחה שיווק דיגיטלי מזה 12 שנים, ליווה מאות בעלי עסקי, מכר אלפי קורסים דיגיטליים.
בנה עסק מ-0 ל-1,000,000 ש”ח בשנה הראשונה, מחבר 3 ספרים (אחד מהם רב מכר).
שי מלמד בעלי עסקים איך להכפיל ואף לשלש את הכנסות העסק בעזרת שיווק דיגיטלי פרקטי (בלי לעבוד משרה שניה בשיווק).
האני מאמין של שי הוא ליהנות מהחיים ולהגיע למקום בו העסק מגשים את החיים שלכם ולא להיפך!

סודות המכירה במייל: איך להפוך את רשימת הלידים שלך לקהל מעריצים ורוכשים

  • איך רשימת התפוצה שלך תהפוך אותך לאוטוריטה?
  • איך למכור באופן מידי את המוצרים והקורסים שלך לרשימת התפוצה (גם אם היא לא פעילה)?
  • למה שיווק במייל הוא בין הזולים והאפקטיביים ביותר?
  • מה צריך לכתוב כדי לגרום לקהל להתעניין?
  • איך למצוא בקלות ומהירות רעיונות לכתיבה למיילים ותוכן?
  • מהן הטעויות שעולות לכם בהרבה מאוד כסף?
יאיר אסולין
אסטרטג שיווק ובעלים של סוכנות סלאפ

יאיר אסולין – עוזר לבעלי עסקים להגדיל את כמות הלידים הנכנסים ולשפר את איכות הליד.
בעלים של סוכנות סלאפ המתמחה בשיפור תוצאות של קמפיינים החל מתקציב פרסום של 5,000 ₪ בחודש.

3 עקרונות מפתח להשבחת לידים מפרסום ממומן

  • מהן הסיבות שלידים מגיעים לא איכותיים [משובחים] ואיך להימנע מהן?
  • מהם 3 המרכיבים שצריך שיהיו מוטמעים אצלכם בשיווק כדי לייצר לידים משובחים?
  • מהי השיטה שבעזרתה גם אתם תוכלו להכפיל פי 2 פי 3 ופי 20 את העסקים שלכם.
  • אילו חומרים כדאי לייצר לפרסום הממומן כדי לייצר לידים משובחים?
אוריאל הרצוג
"המנטור בסנדלים"

אוריאל הרצוג – עוזר לכל יזם ובעל עסק שיש לו מתנה טובה לתת לעולם, להפוך ממקצוען למבוקש אבל בלי “למכור את נשמתו” לשיווק מפלסטיק.
המפתח הוא לייצר סיסטמים קבועים שרצים ברקע ומאפשרים את הפצת הבשורה
בלי לגייס בכל פעם הרבה מאמץ, זמן אנרגיה וכסף ששוחקים את העצבים והרווח של היזם.
החיבור בין שיווק אותנטי, חשיבה יצירתית ומינוף טכנולוגיה פשוטה זמינה וזולה הם מפתח לסיסטם “סליקות בכל יום”!

מאחורי הקלעים של סיסטם הוובינר האישי שלי - המנטור בסנדלים חושף הכל

הרצאה טכנית ובה נלמד:

  • איך קורה שבעודי מעביר וובינר דף הנחיתה כבר מתעדכן והקמפיין מריץ נרשמים לוובינר הבא?
  • איך אני מתעד כל בדל מידע שמגיע מהקמפיין כדי לייצר בכל רגע נתון חיתוך ודשבורד של כל נתון שאני רוצה?
  • איך חתכתי את עלויות הלידים בחצי באמצעות “פרסום שמממן את עצמו”?
  • איך העליתי את אחוז הגעה לוובינרים בקלות?

יוזמת הכנס

איירין שוורצגלס

איירין שוורצגלס – מומחית למכירות, בעלים של מוקד טלמרקטינג ושל מותג לשיווק אורגני – “קהילה בצ’יק”.
איירין מאמינה שכל עסק צריך להגדיל את ההכנסות שלו כל חודש והדרך היחידה לעשות את זה, לא להפסיק לשווק ולמכור!
לכן איירין פיתחה את התוכנית – קהילה בציק – איך לייצר 30-50 לידים ביום מבלי להוציא כסף על פרסום ממומן.

מפיקת הכנס

דקלה אפשטין
בעלת סוכנות לניהול אסטרטגיה ושיווק

 

דקלה אפשטין – ממנפת עסקים בערוצים דיגיטלים. בעלת סוכנות שיווק, אסטרטגיה ומיתוג לעסקים. 
בוגרת תואר שני בשיווק ומנהל עסקים, בעלת מעל 15 שנות ניסיון בתחום השיווק הדיגיטלי. 
מקדמת עסקים לקבלת חשיפה לקהלים ממוקדים של לקוחות פוטנציאליים בהיקפים גדולים.
התמקצעה בעולמות השיווק הדיגיטלי ויצרה תוך 7 שנים קשרים עסקיים רבים עם מקדמים, אנשי תוכן, אנשי קהילה ומשפיענים רבים בתחום השיווק לעסקים, שמסייעים לה וללקוחותיה להגיע לתוצאות והגדלת הכנסות בעסק.

 

גלילה למעלה
דילוג לתוכן