ברוכים הבאים לבמה הדיגיטלית בנושא: “התפתחות וצמיחה עסקית”

 כלים ושיטות להתפתחות עסקית לבעלי ובעלות עסקים עצמאיים

הרצאות ממיטב המרצים
מוגשות לך לצפייה בחינם
בנוחות שלך מהמחשב / סמארטפון
הגישה להרצאות פתוחה
עד 15/2/18 בשעה 21:00

מה תלמדו בכנס?

  • כיצד לנהל את שיחת מכירה, כך שהמיקוד יהיה בצורכי ורצונות הלקוח ובפתרון להם, ולא במחיר?
  • איך נגרום ללקוחות להגיע אלינו לפגישה/לסדנה, היישר מצפייה בשידור חי מעולה, אחר וממגנט שעשינו בפייסבוק?
  • מהם עשרת העקרונות הקריטיים להכנת המיינדסט לפני מעמד מכירה ומהם עשרת העקרונות הקריטיים לשיפור יכולת המכירה שלך?
  • איך, במקום לשפוך כסף ואנרגיה על פרסום, שיווק ומכירות “על עיוור”, תדעו מראש מה אפקטיבי והיכן כדאי להתמקד?
  • מהם המחשבות שמעכבות אותנו מלשווק בכיף? ומהו הדבר החשוב ביותר שאנחנו צריכים להבין על שיווק?
  • איך לגבש את מצפן העסק כך שיעזור לך בתהליך קבלת ההחלטות? ומהו המודל ליצירת גלגל התנופה, שיגדיל את הרווחים בעסק שלך?
  • לאילו סוגי עסקים סרטוני תוכן שיווקיים יביאו הכי הרבה תוצאות? ומה צריך להכיל כל סרטון תוכן שיווקי?
  • מהו מודל האסטרטגיה היצירתי של וולט דיסני להגשמת חלומות ומטרות מורכבות ומאתגרות? ומה הופך את המודל הזה לגאוני בניהול עובדים וצוותים ובניתובם להצלחה?
  • מהם הכלים שילמדו אותך לחבר בין הצורך של הלקוח לתועלות של המוצר שלך, ויאפשרו לך למכור בביטחון ובהצלחה רבה יותר?

הדוברים בכנס

ד"ר שי סולן - כל הכלים לצלוח משא ומתן במכירות

  • כיצד אסטרטגיה שיווקית נכונה מוציאה אתכם מהתחרות על המחיר?
  • כיצד לנהל את השיחה כך שהמיקוד יהיה בצורכי ורצונות הלקוח ובפתרון להם, ולא במחיר?
  • איך לעבור בקלות משלב בירור הצרכים להצגת ההצעה שלכם?
  • 2 טקטיקות שיסייעו לכם לקבל את המחיר המגיע לכם.
  • מהי בעצם התנגדות מחיר?

איך למגנט ולחבר אלינו לקוחות מדויקים ומדהימים דרך שידורים חיים אותנטים, ממוקדים וסוחפים בפייסבוק

  • למה דוקא שידורים חיים אותנטים בפייסבוק? היתרון בלייבים לעומת סרטונים מצולמים מראש.
  •  שיטה קטנה-גדולה ומידית לשחרור המחסומים שיש לך מלהעלות ללייב.

  • מהם סוגי השידורים החיים אותנטים – מקצועיים ואילו סוגים יכולים להתאים לקידום העסק שלך?

  • 6 כללי עשי ואל תעשי בשידורי לייב!

עמירם קאופמן - עשרת הדיברות למכירות

עצוב לראות כמה מאמצים שיווקיים מסתיימים בכישלון ברגע האמת – מעמד המכירה…
מטרת ההדרכה לשפר את יכולות המכירה שלכם, והיא מכילה למעשה עשרים דיברות:
עשרה עקרונות קריטיים להכנת ה-Mindset לפני מעמד המכירה + עשרה עקרונות קריטיים לשיפור יכולת המכירה במעמד המכירה עצמו.

סיגלית קרני - להסתכל, להבין לשפר

  • מהם היסודות בעסק שמאפשרים לנפץ את תקרת הזכוכית של הרווחים?
  • איך לזהות את היסודות החלשים שצריך לפתח, כך שתוכלו להתמקד במקום הנכון ולראות יותר כסף בבנק?
  • איך, במקום לשפוך כסף ואנרגיה על פרסום, שיווק ומכירות “על עיוור”, תדעו מראש מה אפקטיבי והיכן כדאי להתמקד?

גלית שמש - שיווק כהזדמנות לגדילה והעצמה אישית

בהרצאה זו גלית תלמד אתכם על הגישה שלכם לשיווק, כי הצורה שבה אנחנו ניגשים לשיווק תקבע את תוצאות השיווק שלנו. בהרצאה תלמדו:

  •  מהם המחשבות שמעכבות אותנו מלשווק בכיף?
  • מה הדבר החשוב ביותר שאנחנו צריכים להבין על שיווק?
  • כיצד להתחיל לבנות את הסיפור השיווקי שלכם.

אייל פז - מעיסוק לעסק רווחי – איך לייצר מודל שיגרום ללקוחות לפתוח את הארנק דווקא אצלך בעסק?

  • איך למקד את הפעילות השיווקית כך שתקבל הרבה לקוחות משלמים!
  • מהם החסמים שמונעים מהעסק שלך להפוך לרווחי?
  • איך לגבש את מצפן העסק כך שיעזור לך בתהליך קבלת ההחלטות?
  • מה הפעולות שאתה חייב לעשות כך שתסיים את היום עם ארנק מלא?
  • מהו המודל ליצירת גלגל התנופה שיגדיל את הרווחים בעסק שלך?

שלומי כהן - איך לייצר סרטוני שיווק מסקרנים, שזוכים לחשיפה ומעורבות גדולה וכמובן לפניות רבות

  • לאילו סוגי עסקים סרטוני תוכן שיווקיים יביאו הכי הרבה תוצאות?
  • איזה סוג תוכן יסקרן את קהל היעד שלך ואיך לייצר המון רעיונות לסרטונים?
  • מה צריך להכיל כל סרטון כדי שהלקוחות הפוטנציאליים שלך יצפו בו עד הסוף?
  • איך להניע את הלקוחות הפוטנציאליים שלך לקחת פעולה?

הילה פורטיס-טויטו - מודל האסטרטגיה היצירתי של דיסני להגשמת חלומות

  • מהו מודל האסטרטגיה היצירתי של וולט דיסני להגשמת חלומות ומטרות מורכבות ומאתגרות?
  • מה הופך את המודל הזה ללא פחות מגאוני בניהול עובדים וצוותים ובניתובם להצלחה?

צביה אוחיון - למכור בנינוחות - איך לחבר בהצלחה בין הלקוח למוצר שלך

  • למה חשוב שהלקוח ירצה את המוצר שלך?
  • למה כדאי ושווה ללקוח לרכוש את המוצר שלך?
  • כלים שילמדו אותך לחבר בין הצורך של הלקוח לתועלות של המוצר שלך, ויאפשרו לך למכור בביטחון ובהצלחה רבה יותר.

יוזמת, מארגנת ומפיקת הכנס

נעים מאוד! שמי דקלה אפשטין. מנהלת קהילות ואושיית רשתות חברתיות מצליחה

מרצה בנושא ניהול כנסים ושיתופי פעולה ומנהלת קהילה וקבוצת פייסבוק, בה חברים בעלי עסקים שאוהבים ורוצים לקדם את העסק שלהם באמצעות שיתופי פעולה.

מומחית בניהול שיתופי פעולה לעסקים עצמאיים ומנהלת קהילת השת”פיםקהילה בה חברים מאות בעלי עסקים עצמאיים מתחומים שונים.

יוזמת, מפיקה, מעבירה סדנאות וקורסים בתחום של ניהול שיתופי פעולה לבעלי עסקים.

רוצה גם להנחות ולהשתתף כמרצה בכנס אינטרנטי שמתאים לקהל היעד שלך?

לפרטים על השירות והצטרפות לחצו כאן.

גלילה למעלה
דילוג לתוכן