לחיצה על שם ההדרכה תוביל אותך לצפייה בה ומתחת לכל הדרכה - יש מתנה!

אלכסנדרה וקסלר - יוזמת הכנס

אלכסנדרה וקסלר – בעלים של סטודיו לעיצוב, מיתוג ואוטומציה “Designet alex”.
מייסדת שיטה ייחודית למיתוג עסקים – “מותג אחד, הרבה פתרונות חכמים”.
עזרה עד כה למאות עסקים להציג את עצמם בפן הוויזואלי לעולם.

להגדיל את הערך והחשיפה של העסק על ידי מיתוג נכון

  • מה זה מיתוג ומה הוא כולל?
  • למה חייבים למתג את העסק?
  • מה הם השלבים לבניית מותג “עם נוכחות”?
  • איך מיתוג לא מדויק יכול לגרום לנזק תדמיתי שיהיה קשה לתקן?
דקלה אפשטין
אסטרטגית שיווקית ובעלת סוכנות שיווק לעסקים

דקלה אפשטין – ממנפת עסקים בערוצים דיגיטלים. בעלת סוכנות שיווק לעסקים. 
בוגרת תואר שני בשיווק ומנהל עסקים, בעלת מעל 15 שנות ניסיון בתחום השיווק הדיגיטלי. 
מקדמת עסקים לקבלת חשיפה לקהלים ממוקדים של לקוחות פוטנציאליים בהיקפים גדולים.
התמקצעה בעולמות השיווק הדיגיטלי ויצרה תוך 7 שנים קשרים עסקיים רבים עם מקדמים, אנשי תוכן, אנשי קהילה
ומשפיענים רבים בתחום השיווק לעסקים, שמסייעים לה וללקוחותיה להגיע לתוצאות והגדלת הכנסות בעסק.

איך בונים מוניטין ששובר את הרשת

  • איך לבנות קהילה של מעל 50 אלף עוקבים ללא תקציבי פרסום.
  • איך לבנות מוניטין ומיתוג של אוטוריטה בתחומך.
  • איך לבחור איזו פלטפורמה שיווקית מתאימה לתחום שלך.
עומרי רווח
מנטור עסקי

עומרי רווח – מנטור עסקי המלווה עסקים רבים להגדלת המכירות דרך שיווק אינטרנטי ושיפור תהליכי המכירה.
בעלים של חברת Face4biz – חברת שיווק חברתי, אשר מתמקדת בניהול קמפיינים, תכנון וביצוע של תהליכים שיווקים לחברות ועסקים קטנים מתוך ניסיון רב, יסודיות ומקצועיות לכל אורך הדרך.
עמרי רווח הוא בין הישראלים הראשונים שלימדו עסקים בישראל כיצד לשווק נכון בפייסבוק, וכיום מנטור עסקי המלווה עסקים רבים להגדלת המכירות דרך שיווק אינטרנטי ושיפור תהליכי המכירה.

איך בונים אסטרטגיה לעסק לשם הבלטת
המיתוג והמוניטין

ראיון עם עומרי רווח – מנטור עסקי המלווה עסקים רבים להגדלת המכירות דרך שיווק אינטרנטי ושיפור תהליכי המכירה.
בראיון דיברנו על:

  • מהי אסטרטגיה ומה החשיבות של בניית תכנית אסטרטגית לעסק?
  • אילו טעויות עלולים לעשות בדרך לבניית אסטרטגיה?
  • אסטרטגיה נכונה כאבן דרך לבניית קהילה.
  • מתי זה הזמן הנכון ואיך נדע לבחון את היועץ המתאים לבניית אסטרטגיה לעסק, כדי להגיע לקהלים חדשים ולמצב את עצמך כאוטוריטה.

אסף אפשטין – עוזר לבעלי עסקים להפוך את הידע המקצועי שלהם להכנסות בעסק,
ע”י יצירת תשתית למוצרים דיגיטליים, קורסים אינטרנטיים ותהליכי אוטומציה עסקיים,
שעוזרים לבעל העסק לייעל את עבודת השיווק והמכירות ולהגדיל הכנסות בעסף

ראיון של הזוג הכי נוצץ בביצה השיווקית
על מיתוג והצלחה בעסקים

ראיון עם אסף על:

  • מיתוג באתרי קורסים, אוטומציות, קורסים דיגיטלים ועוד.
  • חוויית משתמש באתר קורסים עצמאי להגדלת המוניטין כמשווק מוביל.
  • אוטומציות באתרי קורסים – שימושים והגדרת צורך.
  • מענה על השאלה הגדולה – אחסון הקורס הדיגיטלי שלך – בפלטפורמה שיתופית או באתר עצמאי?
איריס אבידן
יועצת שיווקית שעוזרת לבעלי עסקים לשדרג את העסק שלהם בדיגיטל

איריס אבידן – יועצת שיווקית שעוזרת לבעלי עסקים לשדרג את העסק שלהם בדיגיטל.
מייסדת מועדון שיתופי פעולה שמונה כ 150 בעלי עסקים ומנהלת שותפים בהשקות.
מלמדת בעלי עסקים כיצד להקים מועדוני לקוחות (קהילה משלמת) כדי לייצר יציבות בעסק,
לייצר הכנסה קבועה שהולכת וגדלה, ואסטרטגיה שעוזרת להם למכור בקלות את מוצרי ההמשך ומוצרי הפרימיום שלהם.
בהשכלתה איריס מגשרת, בעלת תואר שני במנהל עסקים ובעלת תואר שני בלימודי משפט.

כיצד יצירת מועדון לקוחות ממתגת אותך כמומחה, מייצרת הכנסה קבועה ומסייעת לך במכירות

ראיון עם איריס – מנהלת מועדון לקוחות בנושא שיתופי פעולה – על:

  • הצורך של עסקים במקור תנועה תמידי לעסק.
  • איך למנף מועדון לקוחות לטובת קידום מוצרים ושירותים בעסק.
  • למי מתאים ואיך מתחילים
  • ההבדל בין מועדון לקוחות (קהילה משלמת) לבנייה של קהילה חינמית.
מאשה בר
בעלת סטודיו למיתוג ובניית אתרים, יועצת עסקית ומפתחת מוצרים דיגיטליים
  • מהו התהליך השלם לעיצוב מותג ייחודי ומושך?
  • איך לעצב את העסק בעצמכם ולבנות מותג נחשק?
  • איך להשתמש ב-Canva לא רק ככלי עיצוב, אלא פלטפורמה ליצירת תוכן.
  • בסיום ההדרכה תהיה בידכם המפה המלאה לבניית מותג שהלקוחות שלכם רוצים לרכוש רק ממנו.

המסלול השלם מעסק אנונימי למותג בולט ומבוקש

מאשה בר –  בעלת סטודיו למיתוג ובניית אתרים, יועצת עסקית ומפתחת מוצרים דיגיטליים.
המשימה שלה להפוך את תהליך המיתוג והשיווק בדיגיטל לפשוט וקל עבור בעלי עסקים.
מלווה עסקים ליצירת נוכחות בולטת ברשת ובנייה של מותג בולט ומוכר.
יוסי שטיינבלט
מלווה בהצלחה את המנטורים המובילים בישראל בפרסום מוצרים דיגיטליים, השקות, וובינרים וכנסים

יוסי שטיינבלט – מלווה בהצלחה את המנטורים המובילים בישראל בפרסום מוצרים דיגיטליים, השקות, וובינרים וכנסים.
ניהל קמפיינים בתקציבים של מאות אלפי שקלים בפרסום ממומן וייצר מעל 100,000 לידים ומכירות בשווי מיליוני שקלים בשנים האחרונות.
בעלים של סוכנות הפרסום “דיגיטל ווינר” – שיווק דיגיטלי עם תוצאות ו-PromoMe בית הספר לשיווק בוידאו
המציע קורסים דיגיטליים בתחומי השיווק בוידאו, פרסום ממומן ואנימציה כדי לסייע לעסקים לבנות את האוטוריטה שלהם ולהגיע למקסימום חשיפה בדיגיטל.

חשיבות השיווק בוידאו והפרסום הממומן ביוטיוב להצלחה של עסקים

ראיון עם יוסי על:

  • למה היום קל יותר טכנית להיכנס לעולם של שיווק בוידאו ומה מפסידים עסקים שעדיין לא משווקים בוידאו?
  • למה החשש מלעשות וידאו הוא רק “בראש שלנו” ולמה באמת הקהל שם לב כשהוא רואה אותנו בוידאו?
  • האם עסקים שלא נחשפו מעולם ביוטיוב יכולים כבר היום להיכנס אליו?
  • מה נדרש כדי להתחיל ואיזה אפקט הפרסום של וידאו ביוטיוב יכול להביא לאותם עסקים?
  • לאילו נישות עסקיות יהיה קל יותר לעשות פרסום ממומן של וידאו ביוטיוב?
  • מה נדרש להבין לפני כניסה לפרסום ממומן כדי לא להפסיד בו כסף?

הדרכת בונוס: עכשיו הזמן לפרסום ממומן
(ביוטיוב כמובן)

  • מהו קרב הגלאדיאטורים ואיך זה משפיע עלינו – בעלי העסקים, שעושים פרסום ממומן בפייסבוק.
  • מהם היתרונות שיש לפרסום הממומן ביוטיוב מול פייסבוק ולמה עכשיו זו הזדמנות מצוינת להתחיל ולפעול בו.
  • מהן סוגי המודעות הנפוצות ביוטיוב שיאפשרו לכם לפנות לקהל שלכם בכמה דרכים.
  • סקירה של ממשק הפרסום ביוטיוב והקמת קמפיין בו.
יהודית פולק ואמיר רשף
ליווי עסקי לעצמאיות

יהודית פולק ואמיר רשף – מלווים עצמאיות מתחום השירותים ליצירת הזרמה של לקוחות משלמים
בעזרת משפך שיווק מדויק, מוכח ומניב
שכבר יצר תוצאות של מאות לידים ומאות אלפי ש”ח הכנסות ללקוחות שלהם.

איך ליצור הצעת ערך מטורפת בנישה שלך שתזרים לך לקוחות משלמים

  • למה זה כל כך קריטי לדייק נישה?
  • איך ליצור את הנישה הייחודית שלך?
  • מהי הצעת ערך ייחודית ואיך לבנות אותה?
  • מהי המשמעות של יצירת הזדמנות חדשה עבור הלקוחות?
שרונה גולדשטיין - גולדי
מאמנת עסקית, מנטורית למכירות ושיווק מקוון

שרונה גולדשטיין AKA גולדי – מאמנת עסקית, מנטורית למכירות ושיווק מקוון.
מובילה מרצים, מנחים, מאמנים, מטפלים וא.נשים לפרוץ את החסמים של העולם החדש בעידן הדיגיטלי,
לחיות מתוך תשוקה, השראה ומנהיגות, להגשים את עצמם בביזנס ובחיים ולהשפיע

מדוע שיתופי פעולה הם הכוח המניע של
הפעילות העסקית

ראיון עם שרונה על:

  • הפוטנציאל ליצור שיתופי פעולה אסטרטגיים ומשמעותיים בעסק.
  • מדוע מינוף שיתופי פעולה (גם בהיעדר תקציב) מוביל לקוח פוטנציאלי (ועוד עשרות מינויים)
    להנעה לפעולה ולמה הם קריטיים לעסק – בעיקר כאשר דברים תקועים / תכניות שלא יוצאות לפועל ועוד…
  • תכל’ס, מה נדרש ממך כבעל עסק?
  • להפשיל שרוולים ולעשות ♥
נורית מיטרני
אסטרטגית שיווק, מתמחה במדיות החברתיות

נורית מיטרני – אסטרטגית שיווק, מתמחה במדיות החברתיות.
מובילה בעלי עסקים להצלחה כלכלית בעזרת בנית אסטרטגיה שיווקית נכונה
שיוצרת נוכחות ברשתות החברתיות שמובילה למכירות.

מיתוג וקידום העסק שלך במדיה חברתית

ראיון עם נורית על:

  • מיתוג עסקים בעולם המדיה החברתית.
  • שיווק דיגיטלי באמצעות קמפיינים ממומנים.
  • טעויות נפוצות של עסקים בשיווק.
אריק קרם
בשלן המילים

אריק קרם – בשלן המילים.
לאריק יש ניסיון של למעלה מ-12 שמה ביצירת תוכן שיווקי, עיצוב ואפיון ארכיטקטורת מידע ותוכן ממגוון סקטורים שונים.
אריק מתמחה בכתיבת מאמרי SEO, יצירת מודעות Google ופוסטים ל-social media.
כמי שאוהב את עולם הקולינריה, אריק מתאים את התוכן לבעל העסק ולסיפור הייחודי שלו, בדיוק כמו מתכון למנה מוצלחת.

תוכן אישי הוא המותג שלך

ראיון עם אריק על:

  • תוכן עסקי כמנוף לחשיפה ויצירת מותג.
  • הידע שלך הוא כוח – אין מה לפחד לחלוק אותו.
  • התוכן הוא המלך – צריך להשקיע בו.
  • איך עבודה עם איש/אשת תוכן תקל על העבודה שלך.
איירין שוורצגלס
מומחית למכירות, בעלים של מוקד טלמרקטינג ושל מותג לשיווק אורגני – “קהילה בצ’יק”

איירין שוורצגלס – מומחית למכירות, בעלים של מוקד טלמרקטינג ושל מותג לשיווק אורגני – “קהילה בצ’יק”.
איירין מאמינה שכל עסק צריך להגדיל את ההכנסות שלו כל חודש והדרך היחידה לעשות את זה, לא להפסיק לשווק ולמכור!
לכן איירין פיתחה את התוכנית – קהילה בציק – איך לייצר 30-50 לידים ביום מבלי להוציא כסף על פרסום ממומן.

להבליט את המיתוג באמצעות הגדלת הקהילה

הרצאה פרקטית לעסקים על:

  • האופן בו ניתן לייצר קהילה עסקית-שיווקית בזמן קצר וללא עלות.
  • איך לייצר 30-50 לידים ביום מבלי להוציא כסף על שיווק.
מוניקה פלאוט
מומחית לקידום, שיווק ומכירה ברשת העסקית לינקדאין

מוניקה פלאוט – מומחית לקידום, שיווק ומכירה ברשת העסקית לינקדאין.
ניהול, שיווק וקידום ברשת העסקית לינקדאין להגיע לכל חברה, ארגון, תפקיד, בעל מקצוע בארץ ובעולם.
מגיעה מעולמות של ניהול, פיתוח עסקי בארץ ובעולם, תואר ראשון במנהל עסקים.

חשיבות הימצאות העסק שלך ב Linkedin
להבלטת המיתוג

ראיון עם מוניקה על:

  • מה זה linkedin חשיבות של linkedin מבחינת מיתוג?
  • איזה מוניטין מקבלים דרך פרסום ב linkedin?
  • קישורים שחשוב להכיר.
  • צ’ק ליסט לעסק מתחיל.
  • למה ומתי חשוב לקבל עזרה ממקדם מקצועי?
פלג אלקלעי
צלם, במאי, מפיק של ווידאו לצילום שיווקי לעסקים

פלג אלקלעי – צלם רב תחומי בעל ניסיון עשיר בצילום איכותי לצורכי פרסום.
פלג ניהל פרויקטים ידועים ומוכרים בתחום הצילום עבור משרדי הפרסום המובילים בארץ.
עוזר לבעלי עסקים להגשים את המטרות שלהם ולהגדיל משמעותית את ההכנסות בעסק בעזרת צילום וידאו שיווקי.
חי ונושם את עולם הצילום העסקי כבר 16 שנים, ועזר לאלפי בעלי עסקים לדייק את המסרים שלהם באמצעות וידאו, ולהציג את העסק שלהם בצורה הטובה ביותר לקהל הלקוחות שלהם.
צילם והפיק מאות קמפיינים, השקות מצולמות, מוצרי מידע, ראיונות וכמובן עדויות איכותיות.

חשיבות צילום סרטוני וידאו שיווקיים להבלטת המיתוג

ראיון עם פלג על:

  • חשיבות צילום סרטונים שיווקיים לעסק. באיזה אופן לפעול?
  • האם נכון ליצור מוצר מידע ולצלם וידאו למכירת מוצר מידע במידה ויש “הצפה” של מוצרי מידע בתחום שלך בשוק?
  • מה ניתן לעשות היום כדי לפזר סיכונים בעסק?
  • איך ניתן להשתמש בצילום של כנס לטובת בניית מוצרי מידע?
  • מה חשוב לדעת לפני שמגיעים להפקה של צילומי וידאו שיווקיים לעסק?
  • איך אפשר להתכונן לקראת יום צילום לעסק?
  • הטיפ הכי חשוב לפני שמתחילים לצלם כל סרטון שיווקי או תדמיתי לעסק.

יוזמת הכנס

אלכסנדרה וקסלר
בעלת סטודיו למיתוג עסקים

אלכסנדרה וקסלר – בעלים סטודיו לעיצוב מיתוג ואוטומציה “Designet alex”.
מייסדת שיטה ייחודית למיתוג עסקים – “מותג אחד, הרבה פתרונות חכמים”.
עזרה עד כה למאות עסקים להציג את עצמם בפן הוויזואלי לעולם.

מפיקת הכנס

דקלה אפשטין
בעלת סוכנות לניהול אסטרטגיה ושיווק

דקלה אפשטין – ממנפת עסקים בערוצים דיגיטלים. בעלת סוכנות שיווק, אסטרטגיה ומיתוג לעסקים. 
בוגרת תואר שני בשיווק ומנהל עסקים, בעלת מעל 15 שנות ניסיון בתחום השיווק הדיגיטלי. 
מקדמת עסקים לקבלת חשיפה לקהלים ממוקדים של לקוחות פוטנציאליים בהיקפים גדולים.
התמקצעה בעולמות השיווק הדיגיטלי ויצרה תוך 7 שנים קשרים עסקיים רבים עם מקדמים, אנשי תוכן, אנשי קהילה ומשפיענים רבים בתחום השיווק לעסקים, שמסייעים לה וללקוחותיה להגיע לתוצאות והגדלת הכנסות בעסק.

 

גלילה למעלה
דילוג לתוכן