ברוכים הבאים לבמה הדיגיטלית בנושא: מוצרים דיגיטליים

מה תלמדו מההרצאות?

  • מודלים שונים של קורסים דיגיטליים – הגדרת קהל היעד והפתרונות שנציע לו במוצר הדיגיטלי.
  • איך למכור את מוצרי המידע שלכם, בעזרת כתיבה שיווקית חכמה ותוכן איכותי?
  • התמודדות עם הפחד מהמצלמה, ואיך נכון ליצור חיבור עם הקהל מעבר לעדשת המצלמה?
  • איך מוצר או קורס דיגיטלי יכול להגשים לך את החלומות האישיים והעסקיים?
  • ניהול פרוייקט הפקת קורס דיגיטלי ושילובו בעשייה יומיומית.
  • אילו סוגים של מוצרי מידע קיימים, כך שתוכלו לעשות בחירה מושכלת של המוצר המתאים לעסק שלכם?
  • מה לא לימדו אותנו בבית הספר ומונע מאיתנו ללמד קורסים אינטרנטיים שקל וכיף ללמוד אותם בצורה משמעותית?
  • המדריך לצילום ושיווק סרטונים למוצרים דיגיטליים.
  • מה ההבדל בין קורס דיגיטלי מנצח לקורס אחר שאינו מצליח “להתרומם” ולייצר מינוף לבית העסק?
  • הדרך היעילה, הקצרה והזולה לשיווק וקידום השירות / המוצר שלכם –
    מהי הדרך? שימושים נפוצים בה, סוגים שונים, ואיך להמנע מטעויות שיחרבו כליל בהצלחתה?
  • מה הכי חשוב לדעת כדי שהקורס שלך יימכר ממש טוב ויכניס הרבה כסף?
    (השיקולים הכי חשובים בתכנון הקורס, השיווק ומכירה ואפילו מתן השירות – שיגרמו לזה להצליח). 

הדוברים בבמה הדיגיטלית

אסף אפשטין - מוצר דיגיטלי - מרעיון למציאות

בהרצאה זו תלמדו על מודלים שונים של מוצרים דיגיטליים:

  • הגדרת קהל היעד והפתרונות שנציע לו במוצר הדיגיטלי.
  • רעיונות לכותרות לתכנים.
  • אסטרטגיות ליצירת תוכן.
  • דוגמא למפת חשיבה.
  • מומלץ להוריד את חוברת העבודה לפני הצפיה בהדרכה.

ליאת אפרים - לכתוב פעם אחת, למכור שוב ושוב

  • איך למכור את מוצרי המידע שלכם, בעזרת כתיבה שיווקית חכמה ותוכן איכותי.
  • מהם 3 סוגי התכנים השיווקיים, שאתם צריכים לכתוב פעם אחת, כדי לשווק ולמכור את מוצר המידע שלכם שוב ושוב.
  • כלים בכתיבה שיווקית, שישדרגו את חומרי השיווק שלכם – תשתמשו בהם ותשפרו את המכירות שלכם.
  • התמונה הגדולה – איך ליצור תהליך שיווק חכם שעובד ומוכר את מוצרי המידע שלכם.
  • שני הצירים שעליהם מתבסס שיווק טוב ומוצלח (נכון במיוחד למאמנים, מטפלים ויועצים).

מיכל מגן - צעדים ראשונים בהפקת קורס דיגיטלי

  • יתרונות בהפקת קורס דיגיטלי.
  • אתגרים ומחסומים בהפקת קורס דיגיטלי.
  • התמודדות עם הפחד מהמצלמה.
  • איך ליצור חיבור עם הקהל מעבר לעדשת המצלמה.
  • צעדים ראשונים/איך מתחילים?

דיקלה מור ורותק'ה נוי שפירא - איך ליצור קורס דיגיטלי רווחי

  • מהם 4 המימדים ההכרחיים כדי להגיע לקורס דיגיטלי משלך?
  • הצ’קליסט – כל מה שצריך כדי ליצור מוצר דיגיטלי רווחי.
  • איך מוצר או קורס דיגיטלי יכול להגשים לך את החלומות האישיים והעסקיים?
  • התובנות בעקבות קורסים דיגיטליים שיצרנו, שהגדילו לנו את ההכנסות במאות אחוזים.
  • איך לצאת לדרך עם הקורס הראשון שלך?

דאסי נוי - ניהול פרויקט קורס דיגיטלי ואיך משלבים אותו בעשייה היומיומית

  • למה הקורס שלך עוד לא יצא?
  • קורס אינטרנטי כפרויקט – איך עושים את זה?
  • איך מפנים זמן כדי לצאת לדרך עם הקורס הדיגיטלי?
  • איך מתארגנים נכון בפרויקט כדי להצליח להמשיך לעבוד במקביל?

נעה דורון - להפוך את הידע והכשרון שלך למזומנים

  • מהן המטרות האפשריות של מוצר המידע, כי במקום שאין לנו את הלמה המדויק, גם התוצאה תצא “על יד”
  • אילו סוגים של מוצרי מידע קיימים, כך שתוכלו לעשות בחירה מושכלת של המוצר המתאים לעסק שלכם.
  • נעבור על 3 השלבים בהפקת מוצר מידע, ונייצר מפת דרכים פרקטית שתוביל אתכם לאוצר.
  • נראה יחד מהם 3 המבחנים למוצר מידע מנצח, כך שתדעו בוודאות ומראש מהם סיכויי ההצלחה של מוצר המידע שאתם עומדים להפיק.
  • נבחן את התהליך השיווקי של מוצר מידע כזה, כך שתוודאו שזו לא הולכת להיות השקעה שקועה, אלא נכס שמניב לכם חשיפה וכסף.
  • ולבסוף נדבר מעט על הטעויות הנפוצות בדרך, כך שתדעו כבר עכשיו, עוד לפני שאפילו התחלתם לתכנן, מאילו בורות עליכם להמנע.

דקל שגיא - 4 האתגרים הגדולים שעומדים בינך לבין מוצר אינטרנטי שנמכר

  • מה לא לימדו אותנו בבית הספר ומונע מאיתנו ללמד קורסים אינטרנטיים שקל וכיף ללמוד אותם בצורה משמעותית?
  • מהם 2 הדברים שהורסים לנו מוצרים אינטרנטיים וגורמים להם להפוך ל ‘אנדרטאות רשת’?
  • מה יכול לעזור לנו ליצור מוצר סופר מקצועי שיקדם את הלקוחות שלנו ויימכר מעולה?

נועם דוד - איך תפיקו ותפרסמו בעצמכם סרטונים למוצרים דיגיטליים

  • איך תפיקו סרטוני תוכן מושלמים לעסק שלכם.
  • כלים לכתיבת התכנים, צילום סרטים איכותי, עריכה והפצה ברשת.
  • איך תשווקו את המוצרים שלכם ע״י הפקת סרטוני עדויות.
  • טכניקות לצילום לקוחות ממליצים באופן איכותי, משכנע ומרגש.

שיר יערי - קורס דיגיטלי - שבירת מיתוסים

  • שבירה של משוואת זמן שווה כסף.
  • איך בונים קורס דיגטלי –
  • הכנת התוכן לנושאים ותתי נושאים. ·
  • יצירת סרטונים.
  • מעורבות הלקוח בקורס + דוגמאות.·
  • הפן הטכנולגי ופיתרון הטכנופוביה.

דקלה אפשטין - הדרך היעילה, הקצרה, הזולה והנעימה לשווק את מוצר המידע שלך

  • רבים מבעלי עסקים מכירים את הדרך היעילה, הקצרה והזולה לשיווק וקידום השירות / המוצר שלהם – אבל לא הרבה משתמשים בה. נלמד מהי הדרך, שימושים נפוצים, סוגים שונים, ואיך להמנע מטעויות שיחרבו כליל בהצלחתה.
  • איך ממנפים את המוצר הדיגיטלי באמצעות שיווק ברשימות תפוצה.
  • מה הדגשים שיש לקחת בחשבון לפני, בעת ואחרי תהליך בניית המוצר הדיגיטלי, בהקשר השיווקי שלו.

דורון גושן - איך יוצרים מוצר דיגטילי שתכל'ס מכניס לך כסף? (שיעורים מניסיון של מכירת מוצרים דיגיטליים ביותר ממליון ₪)

  • מה הכי חשוב לדעת כדי שהקורס שלך יימכר ממש טוב ויכניס הרבה כסף.
    (השיקולים הכי חשובים בתכנון הקורס, השיווק ומכירה ואפילו מתן השירות – שיגרמו לזה להצליח).
  • הטעויות הכי גדולות שגורמות לקורסים להכשל (ואיך לא ליפול לשם).
  • מה אנשים לא יודעים שגורם להם לצאת בהפסד כספי ממכירת קורסים דיגיטליים.
  • תכל’ס – מה לעשות עכשיו כדי לבנות מאפס את הקורס הראשון ולהתחיל להרוויח ממנו תוך חודש.

יוזמת, מארגנת ומפיקת הכנס

נעים מאוד! שמי דקלה אפשטין. מנהלת קהילות ואושיית רשתות חברתיות מצליחה

מרצה בנושא ניהול כנסים ושיתופי פעולה ומנהלת קהילה וקבוצת פייסבוק, בה חברים בעלי עסקים שאוהבים ורוצים לקדם את העסק שלהם באמצעות שיתופי פעולה.

מומחית בניהול שיתופי פעולה לעסקים עצמאיים ומנהלת קהילת השת”פיםקהילה בה חברים מאות בעלי עסקים עצמאיים מתחומים שונים.

יוזמת, מפיקה, מעבירה סדנאות וקורסים בתחום של ניהול שיתופי פעולה לבעלי עסקים.

רוצה גם להנחות ולהשתתף כמרצה בכנס אינטרנטי שמתאים לקהל היעד שלך?

לפרטים על השירות והצטרפות לחצו כאן.

גלילה למעלה
דילוג לתוכן